anoniem Geplaatst: 11 februari 2003 Delen Geplaatst: 11 februari 2003 Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe redhat 8 fileserver staan. Nu kan ik met mijn NT4 workstation hier heel goed bestanden vanaf en naartoe kopieren. Wat echter niet wil lukken is om met mijn tapestreamer, vanaf datzelfde workstation, een backup te maken van alle bestanden op de server. De server meldt dat hij dit niet toelaat !?!?! Ehmm...ik voer die backup toch uit onder dezelfde username als waarmee ik eerder een paar bestandem handmatig heb gekopieerd ? Het heeft ongetwijfeld te maken met een instelling van mij smb.conf ......WIe kan mij helpen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2003 Welke backup-software gebruik je? Misschien stukje voor stukje (xcopy) alles naar een temp-dir op je nt4-pc copieren, backuppen en weer wissen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2003 Ik denk dat de user waarmee je die files WEL kan kopieren GEEN permissie heeft om je /dev/tapestream device aan te spreken en te gebruiken..check de permissies eens.. M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2003 ik gebruik backup-exec voor NT. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2003 Wij hadden met Veritas dat je een aparte client moest installeren op de linux box..kijk eens of die er is.. M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2003 een client ?...je bedoelt een stukje software om mijn linuxserver installeren ??!? Dat kan toch zeker niet de bedoeling zijn... Ik vraag me uberhaupt af of deze software (backup-exec) nog ergens ondersteund/downloadable is...het is al zo ud als de weg naar kralingen :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2003 Ik denk dat ie bedoelt.... een agent (ipv een client).... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen