anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Delen Geplaatst: 9 februari 2003 Hoi, ik heb net Kazaa onder wine geinstalleerd, maar ik zit met het volgende probleem :( Als root kan ik kazaa perfect gebruiken, maar als ik op een andere account inlog krijg ik wel het opstartscherm te zien, maar daarna enkel een debug window van wine. Wat doe ik verkeerd? Heb reeds geprobeert om gewoon de wine instellingen van root te kopieren naar mijn andere account maar dat deed het niet :( Ook zijn alle nodige mappen/bestanden toegankelijk voor iedereen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2003 hoe start je wine / kazaa op ? in mijn geval heb ik een script in /usr/bin staan genaamd kazaa en deze moest ik ook eerst chmodden voor ik um als user kon gebruiken . script ziet er als volgt uit [code:1:baf0f5f8fd] #!/bin/sh ### Brad Laue # Wrapper launching Kazaa through wine; traps /dev/dsp through the arts # daemon if KDE is running, working around a bug. # ARTSCMD="" ARTSSTAT=`artsshell status | head -1 | awk '{print $3}'` case $ARTSSTAT in suspended) echo "ArtsD is not running." ARTSCMD="exec" ;; busy) echo "ArtsD is running" ARTSCMD="artsdsp" echo "The command will execute through $ARTSCMD" ;; *) echo "Meh" ARTSCMD="exec" ;; esac $ARTSCMD wine "C:\\Program\\kazaa\\Kazaa.exe" [/code:1:baf0f5f8fd] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2003 Nope, juist hetzelfde probleem :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2003 tja , en nu ? mogen je users wine gebruiken ? en heb je winehq gecheckt of daar iets bekend is over dit probleem ? http://www.winehq.org/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen