Ga naar inhoud

CD burning


anoniem

Aanbevolen berichten

Welke is volgens jullie de beste CD-R(W) software? Ik heb KonCD en GToaster maar ik ben over beiden niet echt tevreden. KonCD heeft een verschrikkelijk verwarrende layout en geeft altijd fouten wanneer ik begin te branden en die GToaster kan geen multisessioncd's branden (hoewel je die functie wel kan aanvinken, maar wanneer ik dan een 2e keer een cd brand is die data nooit terug te vinden, terwijl de totale grootte van de cd wel is toegenomen :(). Welke raden jullie mij nu aan? Liefst ook een die mp3 op audiocd kan zetten :) Alvast bedankt!
Link naar reactie
cdrecord .. gewoon vanaf de command line , snel en doeltreffend , bijvoorbeeld een kopie van een cd maken gaat als volgt cdrecord -v dev=0,0,0 speed=8 -isosize /dev/cdrom waarbij dev= gevonden kan worden door eerst " cdrecord -scanbus " in een konsole in te typen , speed spreekt voor zich denk ik. het hele verhaal staat hier ( en een boel info over cd-burning met linux ) http://www.fokus.gmd.de/research/cc/glone/employees/joerg.schilling/private/cdrecord.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...