Ga naar inhoud

Officiele Educat beta released!


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hmmz, dat klinkt goed! Als je Qt onder de knie hebt kan ik je wel wat Educat-specifieke dingen leren (of lees gewoon het sourcebook op de website onder documentatie) Ik hoop over een week of twee ofzo nog wat bugs te gaan fixen en beta7 te releasen. En hoe meer bug reports, hoe beter natuurlijk (liever helemaal geen bugs maargoed... ;) ) Dankjewel iig voor je interesse in mijn project!
Link naar reactie
[quote:aa6aef0964="phaas"]beta7 is nu zo goed als af, ik zet um 1 dezer dagen op de site En verder wilde ik heel lief naar de mod van dit forum kijken om voor mij voor 1 enkel keertje een sticky-topic genaamd 'Educat release announcements' aan te maken :D <- is dit lief kijken genoeg?[/quote:aa6aef0964] Hmm, wordt wel druk daar bovenin het forum Maar omdat we de boel vanaf het begin al hebben gevolgd, vind ik het prima, maak een topic aan, dan maak ik hem wel sticky. Heb je je project overigens al aangemeld bij http://apps.kde.com? Max
Link naar reactie
[quote:d190d68dbf="water"]Ehm, ik heb op school geleerd dat namen met een hoofdletter moeten. Misschien wel even slim om aan te passen op de site van Educat. :wink:[/quote:d190d68dbf] Kijk, dit zijn nou vreselijk nuttige bugreports :roll: Oke, ik zal het wel ff verbeteren..... [edit] Als je dan voor alle volledigheid ook even wil vermelden over welke pagina het gaat..... :)
Link naar reactie
Ik wilde niet reageren om dat topic netjes te houden ;) Hij staat er inmiddels op, maar we hebben het alle erg druk hier. De grote test komt over 2.5 week. Dan zet ik hem op een school PC en de week daarna zal ie door iig zo'n 16 leerlingen iig 3 keer per week getest en gebruikt gaan worden :P Dan krijg je zat bugreports, geloof me.
Link naar reactie
Het is mij niet gelukt het programma (beta 6) succesvol te linken (RH 8). Maar het is niet handig om de QT-DIR in te moeten voeren. Bij mij is er een variabele $QTDIR gedefineerd. Ik weet niet of deze of alle systemen is gedefineerd, maar het is misschien wel handig om hiervan gebruik te maken. In de configure moet je dan de QT_DIR=/opt/kde/qt3 vervangen door[code:1:27a26ab75f]if [ -n "$QTDIR" ]; then QT_DIR=$QTDIR; else QT_DIR=/opt/kde/qt3; fi[/code:1:27a26ab75f]
Link naar reactie
:o even bekennen dat ik dit soort fout nog nooit tegengekomen ben..... Kun je me vertellen welke gcc versie, kernel versie, glibc versie je hebt?? Mensen die mij willen helpen met deze fout, kijk op: http://phpc1.cjb.net/~barry/educat-error1.txt Bedankt //update: Ik ga straks (andere morgen even) een speciale patch voor dit probleem releasen, deze kun je dan even proberen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...