anoniem Geplaatst: 21 januari 2003 Delen Geplaatst: 21 januari 2003 Ik heb Linux Suse 8.1 geinstalleerd op een oudere PC. Alles zou in principe wel kunnen werken denk ik en ok Windows heeft hij laten staan. Probleem is alleen dat de grafische kaart niet herkend wordt. Alles gaat veel trager en niet zo mooi. Nu is er wel een commando om het handmatig toe te voegen. Maar dan moet ik naar de kale Linux prompt en hoe kom ik daar. Dus ook geen bash e.d. Daarna moet je weer gaan editen met Lo geloof ik en hoe werkt dat? De kaart is een S3Trio en nog wat. Of zijn er nog andere mogelijkheden? Bedankt. Ruud Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2003 Kan je niet ergens instellen dat hij niet automatisch X opstart bij het opstarten? Dat is dan alvast het antwoord op je eerste vraag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2003 Ik ben niet bekend met Suse, maar het videokaartje is een bekende oudgediende. Ondersteuning moet geen probleem zijn lijkt me. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2003 Toetsencombinatie: [b:cae9ba834e]Ctrl+Alt+F2[/b:cae9ba834e] en je bent bij de prompt login als root en typ [b:cae9ba834e]init 3[/b:cae9ba834e] en je hebt X Window afgesloten. Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen