Ga naar inhoud

knoppix floppy / KDE mail

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben nu wat aan het experimenteren met die knoppix cd. Nu heb ik mijn configuratie opgeslagen op een diskette en start ik linux op door bij de boot prompt "knoppix floppyconf" of "knoppix floppyconfig" in te voeren. Das leuk, maar eenmaal opgestart heeft die dus mooi niet de configuratie terug gezet zoals die was toen ik het op flop opsloeg. Iemand die weet waar dat aan kan liggen? Ik heb knoppix 3.1 En nog een vraagje? Wat moet er ingevuld worden bij "Host", en dan heb ik het over de KDE Mail Client, als ik een account toevoeg. Ik wil mijn hotmail mail ophalen met KDE Mail Client. Bedankt, Jochem.
Link naar reactie
het eerste kan ik je niet mee helpen, maar het tweede wel: KMail kan (nog) niet zomaar Hotmail ophalen. Dat komt voor zover ik weet omdat MS Hotmail via een non-standaard protocol werkt (dus niet POP3, IMAP enz). Er is wel een Perl script (gotmail) dat in staat is zich voor te doen als een browser en de Hotmail mail op te halen. Die levert het dan lokaal bij je af, waar KMail het dan zou kunnen oppakken. Er zijn nog wel meer mogelijkheden: http://freshmeat.net/search/?q=hotmail
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...