anoniem Geplaatst: 20 januari 2003 Delen Geplaatst: 20 januari 2003 Ik ben nu wat aan het experimenteren met die knoppix cd. Nu heb ik mijn configuratie opgeslagen op een diskette en start ik linux op door bij de boot prompt "knoppix floppyconf" of "knoppix floppyconfig" in te voeren. Das leuk, maar eenmaal opgestart heeft die dus mooi niet de configuratie terug gezet zoals die was toen ik het op flop opsloeg. Iemand die weet waar dat aan kan liggen? Ik heb knoppix 3.1 En nog een vraagje? Wat moet er ingevuld worden bij "Host", en dan heb ik het over de KDE Mail Client, als ik een account toevoeg. Ik wil mijn hotmail mail ophalen met KDE Mail Client. Bedankt, Jochem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2003 het eerste kan ik je niet mee helpen, maar het tweede wel: KMail kan (nog) niet zomaar Hotmail ophalen. Dat komt voor zover ik weet omdat MS Hotmail via een non-standaard protocol werkt (dus niet POP3, IMAP enz). Er is wel een Perl script (gotmail) dat in staat is zich voor te doen als een browser en de Hotmail mail op te halen. Die levert het dan lokaal bij je af, waar KMail het dan zou kunnen oppakken. Er zijn nog wel meer mogelijkheden: http://freshmeat.net/search/?q=hotmail Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2003 In het dialoogscherm wat verschijnt voor het saven van de configuratie wel de goede knopjes ingedrukt. Vond dit zelf nl. nogal voor vergissing vatbaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2003 Ik had ook al problemen met het saven op floppy, floppyconfig helpt dus niet, weet iemand wat ik hieraan kan doen? Jos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2003 Tja, het moet gewoon werken als je via knoppix de configuratie op cd zet. Kijk even met een editor wat in het bestand floppyconfig staat.. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2003 Ik weet al wat het probleem was: alle knopjes die je kan aanklikken (bijv. met desktop) moeten donker zijn (dus ingedrukt) ipv licht (zoals het dekstop dingetje stond)! Eigenlijk best wel stom... Jos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2003 Hmm, gebruikt Knoppix zo'n oerlelijke motif-look voor dit configuratieprogramma? Da's jammer. Hebben andere KDE-applicaties ook dit euvel? Zo ja, kies dan in het configuratiecentrum van KDE even een wat vriendelijker ogende look-n-feel, zoals die van QT, Windows of de KDE-standaard ;) Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen