anoniem Geplaatst: 17 januari 2003 Delen Geplaatst: 17 januari 2003 Hallo, Ik heb win4lin geinstalleerd onder mdk 9.0. maar nu heb ik een probleem. Dr word maar 1 cd-rom speler herkent en in mijn computer zitten 2 cdrom spelers en 1 brander. Wat moet ik doen zodat win4lin mijn cdrom speler en brander herkent?? Alvast bedankt, wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2003 Je wou toch geen cd's gaan branden onder Win4Lin hè? Want dat is het domste wat je kan doen! Omdat Microsoft de broncode van Windows niet vrijgeeft zitten er altijd fouten in die emulatoren. Hardware-ondersteuning is zéker slecht! Niet doen dus! Er zijn voor Linux ook goede (gratis) programma's, xCDroast bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2003 hij houdt denk ik nog wel hetzelfde probleem... om dit op te lossen zou ik [url=http://www.xcdroast.org/xcdr098/faq-a13.html#2]hier[/url] eens gaan kijken... zo heb ik het ook opgelost Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen