anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Keppun Logitech Wielmuis die ik maar niet geconfigureerd krijg in Knoppix. D.w.z. de knoppen werken goed maar het wiel is niet actief. Knoppix opstarten met achter de boot prompt knoppix wheelmouse geeft niet het gewenste resultaat. Weet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2003 Als het kan in Knoppix: in de file /etc/X11/X86config in je mouse section een Z axis toevoegen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2003 [code:1:dddb53f699] Option "ZAxisMapping" 4 5[/code:1:dddb53f699] Dit is de code van een muis met 3 knoppen. Als je meer knoppen hebt, dan moet je hem instellen op 6 7. Het muiswieltje telt namelijk als 2 knopjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2003 Ik ben bang dat dat niet gaat. Knoppix loopt vanaf een CD en dus zal het :w commando wel geweigerd worden. Is het niet in KDE te regelen? De instellingen die ik hierin maak (zoals netwerkinstellingen, printerconfiguratie en zo) kan ik namelijk op floppy opslaan die weer wordt ingelezen bij het opstarten vanaf de CD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2003 Je kunt in knoppix er voor zorgen dat deze ook een aangepaste XFConfig laadt vanaf de flop, ipv die knoppix zelf aanmaakt. Hoe dat moet mag je zelf uitzoeken. KDE zelf biedt geen optie om dit te regelen, mogelijk dat knoppix hiervoor in kde wel een optie heeft gemaakt. Even kijken dus Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen