anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Ik heb evolution gecompileerd, maar nu loopt hij vast op het invoegen en openen van attachments. De error die die geeft is de volgende: [code:1:cdc7b98fab] evolution-shell-WARNING **: Error changing interactive status of component OAFIID:GNOME_Evolution_Mail_ShellComponent to FALSE -- IDL:omg.org/CORBA/COMM_FAILURE:1.0 Waiting for component to die -- OAFIID:GNOME_Evolution_Calendar_ShellComponent (1) [/code:1:cdc7b98fab] Iets met Corba? In beide gevallen (invoegen en openen van mail) krijg ik dit. Moet ik nog iets bijcompileren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Nee, heeft niks met Corba te maken. Ligt aan de Gnome VFS Library Je moet in je /etc/gnome-vfs-mime-magic alle items van 'belong' uitcommentarieren (#) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Dat deed het hem. Maar wat heb ik nu gedaan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen