anoniem Geplaatst: 13 januari 2003 Delen Geplaatst: 13 januari 2003 Wellicht moet het bij de office software maar toch maar even hier zetten Uit een ver verleden weet ik dat je in EXCELL een keuze lijst kon maken. In SO 5.2 krijg ik dit niet voor elkaar (alleen in de beteffende kolom buiten het afdruk gebied een lijstje maken zodat je met ctrl+D kan kiezen werkt) Is het in de nieuwe versie van SO of Open Office wel mogelijk dat jullie weten ?? Het gat om een bedrijfssysteeem dus ik kan niet zelf ff gaan aanklooien, Walter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Is er sowieso documentatie van Open Office voor het maken van macro's of (VBA) scripjes? In Excel en Quattro kun je inderdaad pop-up tabelletjes maken waaruit je kunt kiezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Blijkbaar is er hier niemand die gewoon ook werkt met een linux desktop systeem :lol: Dus ga ik maar crosposten :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2003 Hm, ik heb hier dan wel in Mandrake PowerPack Edition 9.0 OpenOffice 1.01 NL en StarOffice 6.0 US. Maar met Excell heb ik nooit gewerkt, dus weet ik dus niet wat je met een keuze lijst bedoelt. Wat zou je dan moeten kunnen kiezen? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2003 Vb. Je maak een template en (ff op ons handeltje gespitst) je hebt op een bepaalde plaats altijd 1 van de 20 houtsoorten nodig. Nu kun je dus in excell een keuze lijst maken zodat je simpel uit een rol menuutje kan kiezen. Dit is me nooit gelukt in SO, maar nu werdt er toevallig wel weer naar gevraagd en één van de mensen heeft dus gewoon een lijstje gemaakt buiten het afdruk gebied zodat hij mbv. ctrl+d kan kiezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2003 Er is een mailinglist bij Sun voor dit soort vragen, wie weet krijg je daar het goede antwoord ;) Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2003 [quote:b1065bda89="maximilaan"]Er is een mailinglist bij Sun voor dit soort vragen, wie weet krijg je daar het goede antwoord ;) Max[/quote:b1065bda89] Ja eigenlijk niet aan gedacht thanks Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen