anoniem Geplaatst: 12 januari 2003 Delen Geplaatst: 12 januari 2003 Ik heb een probleem met de instalatie van suse 8.1. je hebt het vast al geraden plaats van suse. ik wil hem op hda7 hebben maar eerst wil die hem op hda5 hebben dat mag zeker niet van mij. ik heb dus aangegevan dat die 1 patitie weg mag halen. maar hij kiest tekens voor hda8 (de kleinste 1.49 Gb) kan ik hem ook hda7 weg laten halen. daniel p.s. ik weet het is vaag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2003 Dit is inderdaad erg vaag ;) Hoeveel partities heb je precies, en hoeveel wil je aan SuSE toewijzen? Een optie is om de partities die je SuSE wilt geven te verwijderen, om vervolgens SuSE gebruik te laten maken van de vrijgekomen ruimte. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2003 Ik heb 6 petities daar van wil ik er dus een aan suse geven hda7 maar hij wil of hda5 (in het begin) hda8 als je zecht dat er 1 van windows af moet. dat was het. meer is het niet moet ik dan een boot optie geven. daniël p.s ik instaleer in text mode Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen