Ga naar inhoud

Even iets anders, linux banen en opleidingen

anoniem

Aanbevolen berichten

Aangezien ik nu in een punt zit waarin ik een richting aan mij leven wil geven, vroeg ik mij af of iemand mij kan vertellen welke weg ik moet bewandelen om een linux-expert te worden (op papier dan). Zelf wil ik linux-coach/instructeur/installeerder worden. Zelf heb ik al veel ervaring (prive), dus het lijkt me niet zo ingewikkeld om een basis-certificaat oid te bemachtigen. Het geld zal het grootste probleem zijn.
Link naar reactie
[quote:e1bbaab8e1="water"]Opzich een nobel, boeiend en te prijzen initiatief, maar hoe zit het met de vraag naar dergelijk personeel? In de toekomst zal de vraag ongetwijfeld groeien, maar hoe is de huidige situatie?[/quote:e1bbaab8e1] Ik denk dat dit als laatste stuk in de IT nog een groeimarkt is. oa. Bitwizard heeft vanwege het vele werk dat ze steeds meer krijgen personeel aangenomen :D En je hoort toch steeds meer bedrijven (MKB) die van de MS servers afstappen en deze vervangen door Linux, dus werk is er wel en ik (persoonlijk) verwacht in die hoek alleen maar meer werk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...