Ga naar inhoud

vmware full screen

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik vmware 3.1 met windows xp onder suse 8.1 draait prima, alleen: ik kan de full screen mode niet gebruiken. Aangezien die sowieso al sneller is dan window-mode, en ik bovendien niet hou van irritante dubbele scrollbars, zou ik full screen wel graag aan de praatwillen krijgen. Ik klik op full screen er verschijnt een schermpje dat ik nu de full screen mode ga betreden ik klok op ok en dan gebeurt er niks. niks. (n) Wie heeft hier ervaring mee ?
Link naar reactie
Ik heb ook vmare en als gast besturingssysteem heb ik windows XP profesional geinstalleerd. Ik werk uiteraard in de full screen mode 1280 x 1024. Hoe doe je dit. Wel als volgt. Als je vmware met daarbij een gastbesturingssysteem hebt geinstalleerd, dan start het gastbesturingssyteem op in de standaard resolutie 640 x 480. Je moet om een hogere resolutie te krijgen "VMARE TOOLS" nog installeren. Dit is te vinden in vmware menu -> settings -> vmware tools install. Belangrijk, het gastbesturingssysteem is reeds opgestart. Dit programma nestels zich dan in het gastbesturingssysteem. Daarna ga je in windows naar control panel -> display om de scherm resolutie naar wens aan te passen. Als het goed is werk full screen nu wel. Succes. m. vr. gr. sjefke p.s. niet alle belgen zijn dom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...