Ga naar inhoud

Mozilla 1.2.1 en euroteken

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, wie weet het volgende probleem op te lossen? In Mozilla 1.0.1 gaven html files het [b:9557873b92]€[/b:9557873b92] keurig het € teken weer, ook het teken zelf in een iso-8859-15 encoded HTML zag er normaal uit, en als ik het typte in een tekstvak van Mozilla werkte het ook prima. Nu ben ik overgestapt op Mozilla 1.2.1, en nu geeft hij altijd dat currency-symbool weer (soort vierpotig kevertje), en niet meer het euroteken. Wie weet hoe dit opgelost moet worden?
Link naar reactie
ja bij mij ook. ik kan hem ook typen (prima in Nedit, Kate, enz.) maar in Mozilla zie ik dan weer dat currency symbool. Terwijl ik als encoding iso-8859-15 kies! Waarschijnlijk heeft het met fontconfig te maken. Mozilla maakt daar gebruik van. Als er iets is onder Linux om gek van te worden is het wel fonts. Het lijkt wel of er altijd wel wat mee is. Wat zie ik uit naar XFree86 4.3 en Xft-2.0 die hier toch echt een eind aan beloven te maken! 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...