anoniem Geplaatst: 4 januari 2003 Delen Geplaatst: 4 januari 2003 Uit mijn eerdere posts hier is wel duidelijk geworden dat ik in december een partitie met Red Hat Linux 7.3 (zo ongeveer geheel) ben kwijtgeraakt - tot op heden is het mij in elk geval nauwelijks gelukt om uit die partitie nog wat bruikbaars te halen. Daardoor ben ik aardig wat documenten kwijt en verder mijn emails van de afgelopen maanden, mijn adresboekje en dergelijke: immers geen backup! Inmiddels heb ik Red Hat Linux 8.0 maar geinstalleerd (nu met aparte homepartitie) en wordt het tijd voor een backupstrategie. Een ezel stoot zich in ´t gemeen ... Weet iemand dus wat een aardige manier is om documenten en het mailarchief (bijvoorbeeld) wekelijks te bewaren? Mijn PC beschikt over een ingebouwde CD-RW, dus het lijkt handig die daarvoor te gebruiken. (Volledigheidshalve: een backup van OS en programma´s vind ik vooralsnog niet nodig: mijn idee is dat de Red Hat Linux 8.0 installatie CD´s en internet daarvoor garant staan ...) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen