anoniem Geplaatst: 30 december 2002 Delen Geplaatst: 30 december 2002 hallo wie kan deze nieuweling helpen Met KDE Email verschijnen afbeeldingen als bergen cijfers en letters. wat moet ik veranderen om dit te wijzigen? bij voorbaat dank (ik gebruik SuSE 8.1) m vrgr andre Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2002 Wanneer gebeurt dit? KMail kan niet goed over weg met e-mail die in MIME is opgesteld, waarbij de bijlage idd als tekst wordt getoond. Geeft kmail de bijlage als pictogram? Zo ja, dan zou het tonen van de afbeelding door kmail geen problemen moeten opleveren. Andere oplossing is door een andere mailclient te kiezen, zoals evolution. KMail 3.1 komt 2e week januari uit, volgens mij kan die wel omgaan met MIME. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2002 max ik denk dat inderdaad het is opgesteld in MIME, in ieder geval geen pictogram dus maar wachten op de nieuwe versie bedankt andre Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen