anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Delen Geplaatst: 29 december 2002 Wie kan mij helpen om een internet verbinding tot stand te brengen onder SuSE 8.1? Bvd, Emiel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 welk modem heb je en heb je suse er al opstaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 SuSE is al geinstaleerd en ik gebruik een Alcatel SpeedTouch modem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 is dat de modem met die ethernet kaart? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 Yep Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 ik heb zelf mandrake linux 9.0 en daar kon je bij de installatie zeggen (hij zij ethernet kaarten gevonden) en verder heb ik niks ingevuld. zorg dat je dhcp aanvinkt. Dus bij suse voor internet naar de netwerk kaart verwijzen. denk k, ik weet niet waar dit in suse kan. :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 zover ben ik al, dat staat volgens mij allemaal al goed, maar hoe maak ik nu verbinding met internet, ik zal toch ergens mijn provider gegevens moeten invullen en ergens moeten inloggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 staan die niet in het modem opgeslagen? anders moet je met je cd die je dr bij hebt gekregen op een windows machine dat doen. btw, kun je met een windows machine wel op internet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 in windows(xp) werkt het perfect ik weet alleen niet waar ik in suse verbinding moet maken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 bij kde (mandrake) kde - internet - en dan verbinding maken met het internet. misschien werkt dat?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 Je modem zit vast aan een netwerkkaart? Dan kun je in YaST2 bij [b:a6b0b2fa6f]netwerk basis[/b:a6b0b2fa6f] je netwerkkaart configureren. Aldaar vul je de gegevens in die je van je provider hebt ontvangen. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/usb/linux/configureren.html Zou ook voor Planet moeten werken :) Edit: of http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/fast/linux/configureren.html voor Ethernet modems. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen