Ga naar inhoud

problemen met RedHat 8.0 ipv RedHat 7.2


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, IK heb het volgende probleem: Ik gebruik al enige tijd RedHat 7.2 waarin ik met python en libglade programma's probeer te ontwikkelen voor de auto-elektronica. Echter sinds kort ben ik overgestapt op RedHat 8.0 (een verbetering zou ik denken?) en nou werken verschillende van mijn programma's niet meer. Dit komt waarschijnlijk door een vernieuwde versie van python en libglade. Hier baal ik best wel van aangezien dit een beetje op windows lijkt.(nieuwe programma's aanschaffen wanneer er een nieuwe windows-versie uit is!) En dit voor mij 1 van de redenen was om met linux te gaan werken. Wie weet hoe ik dit op kan lossen? Groeten, Willem Tulp
Link naar reactie
Beetje raar dat de programma's niet meer werken. Worden er geen nieuwe versies van het programma meegeleverd met RedHat, of aangeboden op de ftp-server van RedHat? Andere mogelijkheid is om de programma's zelf te compileren, mogelijk dat door het verschil in gebruikte compiler RH 8.0 niet compatible is met oudere software. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...