anoniem Geplaatst: 27 december 2002 Delen Geplaatst: 27 december 2002 Hallo, Ik heb net mandrake linux 9.0 gedownload en alle 3!! op een cd gebrand. Nu wilde ik het installeren maar bij de 2e cd gaat het fout. Hij zegt dan iets van fout bij bestandjes *.i586 of *.586 of *.686 (naja.. weet niet zeker meer) als ik heel de tijd op "ja" druk om door te gaan, kan hij de netwerkkaarten niet vinden, de geluidskaart niet, printer niet. Ik denk dat het aan mijn moederbord licht. Ik heb al een biosupdate gedaan maar steeds het zelfde. Wat kan ik doen zodat ik mandrake linux 9.0 wel kan installeren?? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2002 het zou kunnen zijn dat die 2de cd niet helemaal lekker is , het is mogelijk vanaf een win partitie te installeren , hoe dat gaat staat hier http://www.mandrakeuser.org/docs/install/ihdinst.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2002 Weet niet zeker of dat bij Mandrake ook zo werkt, maar als je Red Hat installeert, vraagt hij in het begin of hij de installatie-cd's moet controleren. CD's die slecht gedownload of gebrand zijn vallen dan door de mand. Misschien kan je dat proberen. succes, Emile Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2002 het is gelukt! heb hem gewoon vanuit mijn brander geinstalleerd. ik denk dat cd2 een beetje slecht gebrand was :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen