anoniem Geplaatst: 24 december 2002 Delen Geplaatst: 24 december 2002 Ik heb een klein netwerkje, en een officjet G85. Deze G85 is aangesloten op een pc met win98. Ik ben vandaag bezig geweest met cups om vanaf mijn pc (Linux) te kunnen printen op die G85. Een testpagina komt er al uit, maar als ik vanuit applicaties zoals abiword en openoffice wil printen krijg ik geen gehoor. Windowsshares kan ik zo mounten, De printer kan ik zo zien mbv samba. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik vanaf mijn pc (vanuit applicaties) toch op die G85 kan printen? (Zonder omwegen zoals het te printen bestand doorsturen/verplaatsen naar die w98-pc en dan te laten printen.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2002 Somme vraag misschien, maar heb je de deamon gestart? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2002 De volgende deamons zijn actief: - cupsd, - lpd (2x), - nmbd, - smbd verder nog een paar, maar die zijn hier niet van toepassing. (ssh, cron, atd en dergelijke) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen