anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Delen Geplaatst: 21 december 2002 KDE 305 is net uit www.kde.org wat is er nieuw aan staat hier http://www.kde.org/announcements/announce-3.0.5a.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2002 He grappig, ik dacht eerst 'oud nieuws', omdat KDE 3.05 twee weken geleden uit is gekomen, maar het gaat om KDE 3.05a. KDE 3.05a is het resultaat van een beveiligingsonderzoek dat gedaan is aan de hand van KDE 3.1 die halverwege deze maand zou uitkomen. Hieruit bleek dat KDE op bepaalde fronten beveiligingslekken bevatte. Deze zijn nu gedicht, en terug geport totaan KDE 2.2 Een ieder die gebruik maakt van KDE en een netwerkverbinding heeft wordt geadviseerd om de beviligingspatch voor zijn/haar systeem te installeren. KDE 3.1 komt, vanwege de feestdagen, eerste of tweede week januari uit. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2002 sorry , ik was het a tje vergeten :) ik ben benieuwd naar 3.1 , ik heb al veel managers geprobeerd maar kom toch steeds weer terug op KDE . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen