Ga naar inhoud

Uitzending Knoppix op TV


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen, Gisteravond was er op Duitsland WDR een uitzending waarin Knoppix behandeld werd. Ik heb het stuk opgenomen met mijn linuxbak en tv kaart en je kunt het vinden op [url]ftp://137.224.177.106/knoppix/[/url] Het bestand .mpg is een video cd formaat bestand, deze kun je dus branden als videocd met Nero of Easy CD Creator. Voor diegene die liever onder linux branden is er een videocd.cue en videocd.bin dat gebrand kan worden met cdrdao. De slechte kwaliteit van de opname heeft niks te maken met mijn linuxbak/tv kaart, maar ik had gewoon hele slechte ontvangst en UPC liet het dus weer eens afweten. Mijn opnames zijn normaal goed. Groet, Stephan
Link naar reactie
[quote:c95bdf8007="maximilaan"]Heb hem inmiddels bekeken, leuk interview!! Dergelijke zaken zou ook hier vaker op tv moeten, dan is de acceptatie van Linux/OSS een stuk groter!![/quote:c95bdf8007] Ik neem aan dat je bedoelt, dat je het beter vind dat interviews over Linux, op de Nederlandse TV zouden moeten worden uitgezonden. Hier in Amsterdam is geen Duitsland WDR op de kabel. Wel ADR & ZDF.
Link naar reactie
het downloaden lukt me niet :( [code:1:66dbad2612] wilbert@obelix wilbert $ wget ftp://137.224.177.106/knoppix/knoppix.mpg --15:04:22-- ftp://137.224.177.106/knoppix/knoppix.mpg => `knoppix.mpg' Verbinden met 137.224.177.106:21... connected. Inloggen als anonymous ... Ingelogd! ==> SYST ... gereed. ==> PWD ... gereed. ==> TYPE I ... gereed. ==> CWD /knoppix ... gereed. ==> PORT ... gereed. ==> RETR knoppix.mpg ... Fout in antwoord server, verbreek besturingsverbinding. Opnieuw proberen. --15:07:43-- ftp://137.224.177.106/knoppix/knoppix.mpg (poging: 2) => `knoppix.mpg' Verbinden met 137.224.177.106:21... connected. Inloggen als anonymous ... Ingelogd! ==> SYST ... gereed. ==> PWD ... gereed. ==> TYPE I ... gereed. ==> CWD /knoppix ... gereed. ==> PORT ... gereed. ==> RETR knoppix.mpg ...[/code:1:66dbad2612] en daar blijft hij eindeloos hangen (Chello, andere sites werken prima) Edit: Update: Sorry! Hij komt al, met Konqueror lukte het wel...
Link naar reactie
[quote:52b047467b="jolo"][quote:52b047467b="maximilaan"]Heb hem inmiddels bekeken, leuk interview!! Dergelijke zaken zou ook hier vaker op tv moeten, dan is de acceptatie van Linux/OSS een stuk groter!![/quote:52b047467b] Ik neem aan dat je bedoelt, dat je het beter vind dat interviews over Linux, op de Nederlandse TV zouden moeten worden uitgezonden. [/quote:52b047467b] Krek, dat bedoel ik!! Gewoon op een Nederlandse zender, en dan van een beetje behoorlijke kwaliteit, niet dat halfslachtige wat teleac een tijdje geleden deed.. [quote:52b047467b] Hier in Amsterdam is geen Duitsland WDR op de kabel. Wel ARD & ZDF.[/quote:52b047467b] Tja, ga dan ook in de Provincie wonen, dan heb je tenminste meer tv-kanalen :P Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...