Ga naar inhoud

Linux games? descent2 en 3

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kom steeds verder met Linux en met de kerstvakantie voor de boeg wil ik weer wat zaken draaiende krijgen. Ik heb de originele versies van Descent2 en Descent3. Ik weet (Loki of niet) dat deze ook onder Linux moeten kunnen draaien. Kan iemand mij vertellen hoe? het gaat om het standalone of op mijn eigen LAN spelen, dus niet via Internet. RvP Linux: muziek (mp3/cd), brander, dvd (oggle), open ofice (nu nog nl woordenlijst) aan de praat, nu nog samba, mozilla, e-mail en spellen, dan kan Windows eraf.
Link naar reactie
[quote:0659ae8a73="wbsoft"]steek je licht eens op bij http://www.penguinpower.nl ![/quote:0659ae8a73] Ook daar tref ik aan: Nu heeft Loki de distributie overgenomen en wordt de port gewoon afgemaakt. In de loop van [b:0659ae8a73]2000[/b:0659ae8a73] kunnen we Descent 3 voor Linux tegemoet zien. Goed nieuws! We houden je op de hoogte. Ik zoek een verwijzing naar die iemand die het onder Linux draaiende heeft gekregen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...