anoniem Geplaatst: 16 december 2002 Delen Geplaatst: 16 december 2002 Bij het verzenden van e-mail krijg ik onderstaande foutmelding. Mail ontvangen gaat zonder problemen. Bad sequence of commands Server replied: 503 Error: authentication not enabled Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /usr/share/squirrelmail/functions/page_header.php:32) in /usr/share/squirrelmail/src/compose.php on line 229 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2002 Lijkt er op dat je : a) geen coockies aan hebt staan b) het email bericht al gepopt hebt waardoor je het oorspronkelijk bericht niet meer kan includen bij je reply/sent message M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2002 That's a negative :wink: Cookies staan aan. En ik probeer gewoon een nieuwe mail te versturen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2002 welke mailserver draait er op je machine (of: naar welke SMTP relayhost probeert squirrelmail mail te verzenden) ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2002 Postfix Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2002 Heb je al je logfiles gechecked? /var/log/maillog ? M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2002 yep, geen bijzonderheden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2002 kun je wel zonder squirrelmail, (dus met bijv. #mail vanaf de commando prompt) mail verzenden ? heb hier in Zwijndrecht en chello mailservers het probleem dat zij gaan checken of je wel een geldige chellohostname (meer domeinnaam eigenlijk) hebt. dus bijv. user@onzinnig.1234.a2000.nl als afzender wat ik dan in Postfix moet zetten bij myhostname = onzinnig.1234.a2000.nl . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2002 Ik heb nog niet geprobeerd of ik mail vanaf de prompt kan versturen. Via mijn netwerk mbv Outlook Express oid kan ik echter prima mail verzenden en ontvangen. Wat betreft je 2e opmerking: heeft dat niet te maken met het feit dat Postfix standaard geen relaying toestaat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2002 Via een wat rigoureuze methode Squirrelmail toch aan de praat gekregen: de-installatie en vervolgens nieuwe installatie. Anyway: thanks! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen