anoniem Geplaatst: 16 december 2002 Delen Geplaatst: 16 december 2002 Tijdens het opstarten hoor ik piepgeluiden uit het systeemspeakertje. Tijdens het opstartproces doet Suse 8.1 dat bij "starting hotplugging services (net pci usb ....)" . Bij de laatste 2 punten 2 hoge piepjes. En bij "starting hardware scan on boot" 1 lage piep. Is dat normaal of probeert Suse bij het opstarten mij iets duidelijk te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2002 start suse wel gewoon door en zoja werkt alles dan? in dat geval hoort het, ik draai ook suse 8.1 personal maar ik heb mijn speaker verprutst Met vr.gr. Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2002 Bedankt voor je reactie. Zover ik kan nagaan werkt alles wel. Maar aangezien ik pas met Linux begonnen ben heb ik nog lang niet alles kunnen uitproberen. De printer doet het, de scanner heb ik nog niet uitgeprobeerd en ik heb geluid en beeld. Ik kan Internetten d.m.v. ADSL. Het LAN heb ik nog niet gebruikt. Ik ben nog te veel bezig om wegwijs te worden in Suse. Cd-speler doet het. Alleen de writer moet nog getest worden. Diskettestation wordt gezien. Het enige USB-apparaat, dat ik er op heb zitten is de scanner, dus dat wordt even spannend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2002 SuSE probeert je te vertellen dat het oa. usb divices heeft gevonden en deze voor je geinstalleerd heeft :D wbt. je nieuwe hardware ??? Kijk zelf eens of er iets (nog) niet geínstalleerd is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2002 Als je nooit nieuwe hardware toevoegt, dan is het mogelijk om die hardwaredetectie uit te schakelen. Scheelt je weer opstarttijd ;) Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen