Ga naar inhoud

weet iemand waar ik gnome-core-devel kan vinden ??

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:09fdf588db] Was helaas in het Engels, dus meteen maar een vertaling tegenaan gegooid icon_razz.gif [/quote:09fdf588db] Max ,jij en je vertaal-manie :P ik ben een echte Nederlandse-taal-hater en kan niet wachten tot de hele wereld engels spreekt :wink: Maar ter zake, gnome-core-devel is niet meegeleverd met mijn distro ( slackware 8.1 ) en ik hem hem ook nergens op Internet kunnen vinden, Wel heel veel RPM's, maar geen Tarball. Ik ben dan ook tamelijk wanhopig, want een forum is mijns inziens de laatste plek waar je software vandaan haalt. Gnome-core heb ik wel, zou daar gnome-core-devel bij in moeten zitten? Leek me ergens wel logisch, ware het niet dat ik gnome-core geinstalleerd heb en dat ooqs nog steeds om gnome-core-devel vraagt... Iemand??
Link naar reactie
Gnome-core-devel bevat de header-bestanden voor Gnome-core En die headerbestanden heb je dus nodig als je een applicatie wilt compileren die afhankelijk is van Gnome-core. Heb stiekem wat rondgekeken, en idd alleen rpm-bestanden op het Internet. Maar lijkt me sterk dat Gnome zelf niks aanbiedt op haar servers? Ximian ook niet? Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...