anoniem Geplaatst: 12 december 2002 Delen Geplaatst: 12 december 2002 ik probeer het programma quick-start voor OpenOffice te installeren http://ooqstart.sourceforge.net/ maar tijdens het compilen zeurt ie om gnome-core-devel, nu zal het gerust aan mij liggen, maar ik heb nergens een fatsoenlijke tarball kunnen vinden. Misschien dat iemand hier weet waar deze te vinden is? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2002 He da's toevallig, ik het net oooqs vor KDE gecompileerd. Was helaas in het Engels, dus meteen maar een vertaling tegenaan gegooid :P De gnome-core-devel hoort te zijn meegeleverd met je distributie. Is hij niet an de website van Gnome te downloaden?? Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2002 [quote:09fdf588db] Was helaas in het Engels, dus meteen maar een vertaling tegenaan gegooid icon_razz.gif [/quote:09fdf588db] Max ,jij en je vertaal-manie :P ik ben een echte Nederlandse-taal-hater en kan niet wachten tot de hele wereld engels spreekt :wink: Maar ter zake, gnome-core-devel is niet meegeleverd met mijn distro ( slackware 8.1 ) en ik hem hem ook nergens op Internet kunnen vinden, Wel heel veel RPM's, maar geen Tarball. Ik ben dan ook tamelijk wanhopig, want een forum is mijns inziens de laatste plek waar je software vandaan haalt. Gnome-core heb ik wel, zou daar gnome-core-devel bij in moeten zitten? Leek me ergens wel logisch, ware het niet dat ik gnome-core geinstalleerd heb en dat ooqs nog steeds om gnome-core-devel vraagt... Iemand?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2002 Gnome-core-devel bevat de header-bestanden voor Gnome-core En die headerbestanden heb je dus nodig als je een applicatie wilt compileren die afhankelijk is van Gnome-core. Heb stiekem wat rondgekeken, en idd alleen rpm-bestanden op het Internet. Maar lijkt me sterk dat Gnome zelf niks aanbiedt op haar servers? Ximian ook niet? Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2002 ik kan op de servers van gnome geen gnome-core-devel vinden :( noch op die van Ximian.. ( geen source iig ) Als er verder geen reacties komen moet ik maar eens een rpm opentrekken, en kijken wat ik daar mee kan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2002 Als je voor rpm gaat, kies dan een Srpm, die kun je gewoon compileren zoals je gewend bent. Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen