anoniem Geplaatst: 9 december 2002 Delen Geplaatst: 9 december 2002 hallo, ik ga een nieuwe linux aanschaffen. waarschijnlijk die van suse. 8.1 geloof ik. Ik heb een laptop met een amd k3 processor van 533 Mhz en 192 sdram geheugen. Is dit voldoende geheugen en processor om er mee te werken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2002 ja hoor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2002 Hoewel het geen senlheidsmonster zal worden, zal het wel in ruime mate voldoende zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2002 hallo, een beetje late reactie nog, maar wou toch nog even wat zeggen. bedankt voor de reacties. Ik heb toch besloten een nieuwe laptop te kopen. heb hem al een week. het is een toshiba met een celeron 1.33 Ghz processor en 256 sdram geheugen. Ik heb er 256 ram bijgekocht. Ik heb er ook redhat linux 8.0 bijgekocht en geen suse. het werkt allemaal zeer goed en snel. het ziet er mooier uit dan windows xp vind ik. Ik moet nog veel leren over linux maar ik kom er wel uit. Als ik vragen heb horen jullie het wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 He mooi dat je installatie gelukt is en naar tevredenheid draait. Linux en laptops zijn niet altijd even goede vrienden. Hoe werkt Linux op je laptop? Ik bedoel, welke laptopfuncties werken er, en welke (nog)niet? Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 Op dit moment werkt alles wel eigenlijk. Er is well een probleem. Ik heb een ingebouwd netwerkkaart. De intel 10/100 pro moblie connection. Hij herkent hem wel maar kan hem niet activeren. Ik gebruik nu een farallon pcmcia kaart. Deze herkent hij niet, maar ik kan er wel mee internetten.Ik denk dat hij hem voor de intel kaart ziet. De twee multimedia toetsen doen het ook niet. Geluid en videokoaart doen het wel goed. Het systeem is wel snel maar voelt wel traag aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2002 Het prrobleem van de netwerkkaart is opgelost. Ik heb er handmatig een toegevoed. Er stonden drie intel kaarten in de lijsst. Hij had waarschijnlijk de verkeerde gekozen. Toen ik een andere koos activeerde hij hem gelijk. De netwerkaart doett het nu ook. Alleen de cd speler doet het niet. Als ik er een cd indoet kan hij hem niet afspelen. Zal dat proberen te oplossen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen