anoniem Geplaatst: 7 december 2002 Delen Geplaatst: 7 december 2002 Waar is deze het voordeligst aan te schaffen? Bij Mensys vind ik hem wel redelijk prijzig.... Grt Arthur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2002 Je bedoelt Codeweavers ;). Zelf heb ik het bij Mensys gekocht, maar niks houd je tegen om het rechtstreeks bij Codeweavers te kopen als je een credit card hebt. Als je de download versie koopt krijg je via e-mail een acountnaam + wachtwoord en kun je dan CrossOver Office (of plugin) downloaden. Het bedrag dat CodeWeavers ervoor vraagt staat op hun site. BTW. Erg gaaf dat de nieuwste versie 1.3.1 alle fonts in Office anti-aliased! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2002 Wat dompie van mij. Ik bedoel inderdaad CodeWeavers... Verwacht jij compabiliteitsproblemen met Suse 8.1? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2002 Nee. Ik draai het op Slackware Linux 8.1, maar ik heb het ook op Debian 3.0 en RedHat 8.0 geprobeerd, allen zonder problemen. Bovendien heeft Codeweavers hele goede support, mocht het op SuSE 8.1 niet werken, dan kun je met je account een support ticket posten en vrijwel in alle gevallen wordt je probleem opgelost... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen