anoniem Geplaatst: 6 december 2002 Delen Geplaatst: 6 december 2002 ik heb suse 8.0 maar waar kan ik zon een update cd downloaden. of zie ik dit verkeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2002 Suse stelt geen volledige cd's ter beschikking voor downloaden. Er is wel een live-cd, een soort bruikbare demo. Verder kun je Suse via ftp installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2002 SuSE 8.1 is niet binary compatible met SuSE 8.1, dus als je een versie hoger wilt moet je een nieuwe installatie doen (is zowiezo aan te raden bij upgrades..). Wil je updates hebben, dan kun je die van de ftp-server van suse halen, of instaleren via SuSe YOU, die je terugvindt in yast2. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2002 ik update ook altijd van 8.1 naar 8.1 aangezien die veel beter is.... Met vr.gr. Robert Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen