anoniem Geplaatst: 24 november 2002 Delen Geplaatst: 24 november 2002 Help wie kan mij vertellen hoe ik na het downloaden van Suse linux 8.1 iso en de file met nero naar een image bestand heb schreven deze cd kan booten om LInux te installeren. Heb totaal geen ervaring met Linux maar die cdrom met Linux demo software op HCC gekocht, vindt het toch wel erg leuk om daar meer van te weten. Graag een berichtje Met vriendelijk groeten, Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2002 de suse 8.1 live eval.. de cd die je waarschijnlijk hebt gedownload... is niet installeerbaar ... het is een evaluation... het zet zich geloof ik tijdelijk op een een of andere half gaar bestand op je schijf... is dit wat je bedoelt? wat je met die gekochte cd bedoel weet ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2002 Wat staat er op die gebrandde cd? een iso-file of meerder bestanden? In het geval van een iso-file heb je een pracht van een onderzetter geproduceerd. In het geval van meerdere bestanden moet je je pc herstarten met de gebrandde cd in de cdromdrive, en kun je na de reboot de evaluatie-uitproberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2002 Pffff.... ik heb een auto gekocht.. ik weet er niks van... wat nu? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2002 [quote:78391dfe83="KayJay"] wat je met die gekochte cd bedoel weet ik niet.[/quote:78391dfe83] Dat is de Knoppix-cd die dus eigenlijk netzo is als de SuSE live-eval. :D alleen maar systeem draaien van een cd ;) als je SuSe wel wilt installeren en niet wil kopen :evil: Zul je een ftp installatie moeten doen (zie de SuSE website voor meer info Maar als je met Linux echt aan de gang wil dan raad ik je aan om gewoon een door in de winkel te halen dan heb je tevens een stapel handleidingen en support en je steunt de distro ermee :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen