anoniem Geplaatst: 24 december 2002 Delen Geplaatst: 24 december 2002 Ik heb gisteren slackware 8.1 gedownload omdat ik redhat 8 niet op mijn p1 16 mbram kon installeren vanwege het weinige geheugen. Toen werdt mijn slackware aangeraden. Ik heb deze nu gedownload maar ik het lukt me niet om een opstartflop te maken. Ik heb via de map kernels geprobeerd een image weg te schrijven met rawrite. Het mapje waar de image inzat was iets met .i nogwat, in ieder geval goed genoeg voor ide detectie enzo. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik deze opstartdiskette kan maken want windows 95 als tijdelijke webserver is echt VERSCHRIKKELIJK!!!! :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2002 start rawrite, volg de instructies, geef aan welke image je op diskette wilt hebben. Voor elk image dat je op diskette wilt zetten moet je een keer opnieuw rawrite starten. Als je al een Linux systeem hebt, kun je de diskettes ook maken mbv [code:1:76e63f5715]dd if=<path/naar/image> of=/dev/fd0[/code:1:76e63f5715] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen