anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Delen Geplaatst: 21 november 2002 Even apeldoorn bellen :wink: http://www.wired.com/news/infostructure/0,1377,56481,00.html :lol: :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 Het is toch niet te geloven ook: de zelfde server die publiek beschikbaar wordt gesteld voor patches, wordt gebruikt voor het opslaan van interne gegevens. Eén foutje en de hele inhoud ligt op straat, ja. :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 Hij's fijn! :D Leuk, zo'n M$N-paspoort, zeker met zo'n fantastisch lang wachtwoord op de file waar je gegevens vervolgens misschien wel inzitten :roll: :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 Heel vervelend dat dit soort onderwerpen in linux fora terecht komen. Dan weet je bijna zeker dat mensen die alleen maar widows gebruiken het niet zullen lezen, en dat zijn nu juist de mensen die gewaarschuwt dienen te worden. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 Daar heb je op zich een punt, alleen ik denk dat de mensen op het windows-forum er zich niets van aan trekken, en wij kunnen ons weer eens lekker verkneukelen en verbazen over M$. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 En als er wel op gereageerd wordt krijg je waarschijnlijk van velen te horen dat je aan het flamen bent. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 Juist daarom heb ik het ook op dit forum geplaatst. Ik ben echt niet anti microsoft ofzo hoor maar zo af en toe eens lachen tussendoor kan ook geen kwaad ;) Wat met name zo pijnlijk is voor MS is dat ze nu een statement uitgeven dat ze zich veel meer gaan bezighouden met security. Daar valt wel wat over te zeggen, want in america is natuurlijk weer een pact gesloten met MS en de overheid daar, dus vandaar ($$$). In amerika hebben ze een aantal nieuwe regels ingesteld dat op hacken (waarbij levens in gevaar komen) levenslang staat. Kan het nog triester ... Kan iemand me een voorbeeld geven waardoor er levens in gevaar kunnen komen door het veranderen van een webpagina ??? Ook de volgens hen dreiging van cyber terrorisme zorgt ervoor dat hackers gelijk gesteld worden aan terroristen. Tja waar moet het naartoe met deze wereld ..... Anyway ik hoop niet dat jullie deze post onnodig vinden. mzzl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2002 Ik vind het op zich wel een grappig onderwerp, dus niet onnodig ofzo, maar... ( zie vorige post) [quote:dabb7c5536="AndorabLe"]En als er wel op gereageerd wordt krijg je waarschijnlijk van velen te horen dat je aan het flamen bent.[/quote:dabb7c5536] Daar heb jij natuurlijk weer gelijk in want dan wordt [size=9:dabb7c5536]heilig[/size:dabb7c5536] M$ in de zeik gezet :evil: <edit> Ik ben ook echt geen M$ hater, maar sommigen lijken wel verliefd </edit> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2002 Op een gezellig forum mag ook gelachen worden ja.... en om M$ kan dat wel vaker ja... :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen