anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Delen Geplaatst: 21 november 2002 Hallo allemaal, ik heb recentlijk kppp bijgewerkt zodat deze ook de Euro kent in haar accounting. Nu zoek ik testers die willen kijken of het euroteken goed op het scherm wordt getekend. Wie durft?? Je hoeft er niks voor te compileren, het gaat om een paar bestanden die je in ~/.kde moet zetten.. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 wat is kppp? ik wil wel graag een euro in kde. Met vr.gr. Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 Een progje om verbinding te maken met een dial-upmodem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 oh ok, ik gebruik geen dial-up dus helaas. Met vr.gr. Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 [quote:e987375b6e="linde002"]wat is kppp? ik wil wel graag een euro in kde. Met vr.gr. Robert[/quote:e987375b6e] Een euroteken in kde? Klik met je rechter muisknop op het paneel, kies "toevoegen->applet->kcharselect", verwijder alle speciale tekens uit kcharselect, en zet deze erin: ? (hierboven staat dus een euroteken ;) ) Nu kun je het euroteken invoegen door op de applet te klikken, en het teken in de tekst te plakken. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2002 ok bedankt, want het was best wel lastig met typen. Met vr.gr. Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2002 Heb je het euroteken op je toetsenbord staan? Zo ja, dan kun je in linux de keycode van de toets toewijzen aan het euroteken. Hoe en wat wil ik evt in een andere topic voor uit uitleggen.. Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2002 dat zou wel handig zijn ja, want met dat applet werkt het niet Met vr.gr. Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2002 Max, Ik heb er wel belangstelling voor om kppp in euro te krijgen. Maar dan zal ik waarschijnlijk wel het euro teken moeten hebben in kde, of niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2002 Nee, je moet lettertypes hebben geinstalleerd die het euroteken bevatten. De test is bedoeld om te kijken of het bij verschillende gebruikers ook het geval is. Als jij dus geen euroteken krijgt in de accounting van kppp, dan moet ik dus nog wijzigingen aanbrengen ;) Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen