anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Delen Geplaatst: 19 november 2002 Hoi, Weet iemand hier hoe ik een .bin in linux kan uitpakken? Ik het het in windows al met isobuster geprobeerd maat deze geeft aan dat er foute sectoren in de file zitten en pakt um dus niet helemaal uit. Ik heb de .bin al gebrand en hij werk wel gewoon. Groeten, Armitage Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2002 in de consol met sh naam.bin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2002 als het een cdimage is dan moet je ook de .cue file hebben, als het een program binary is doe je in je console [code:1:ad846826f9] chmod +x mijnbin.bin mijnbin.bin [/code:1:ad846826f9] dan zou het moeten werken, je hebt helaas niet erbij gezet om wat voor programma/type/soort/geval het gaat. Met vr.gr. Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2002 Iig al bedankt voor de antwoorden, ik zal het zo eens gaan proberen. Het is een bin bestand waar een SVCD van wordt gemaakt als hij is gebrand dus om in een DVD speler af te spelen. Groeten, Armitage Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2002 in dat geval kun je het bin bestandje gewoon door een of andere video player gooien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2002 Het is juist de bedoeling dat ik alleen het .mpg bestand er uit haal om het te kunnen editen enzo. Maar als iemand nog een ander programma onder windows weet waarmee dit kan zou ik het graag willen horen. Ik heb net ook nog die twee commandos van sh en chmod geprobeerd maar deze werken niet. Ik heb wel nog een programma voor linux gevonden dat "stuff" en "unstuff" heet. Met dit progje zou het mogelijk zijn om .bin files uit te pakken maar als ik er een wil uitpakken komt er een melding dat het bestandstype niet wordt ondersteun. Als ik "stuff --help" doe staat er dat hij o.a. .zip en .bin bestand kan uitpakken. Groeten, Armitage Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen