Ga naar inhoud

Xine

anoniem

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
[quote:136ffd05dd="maximilaan"]Er zijn programma's te downloaden die de dvd erst ontcijfren voordat deze wordt afgespeeld. Hoe en wat verder weet ik ovrigens niet, kijk evt op de site van Xine voor meer info.. Max[/quote:136ffd05dd] Ik heb (eerst oggle) de css file geinstalleerd. Oglle loopt wat traag maar toont alle beelden. Xine krijg ik niet aan de praat. Mandrake 9.0 levert hem mee en installeert deze volledig, maar na opstarten kan hij het DVD formaat niet lezen. Er is nog een pllug-in nodig. Op de Soundforge site zie ik niets staan.
Link naar reactie
Ik krijg Xine niet aan de praat, maar met het libdvdcss bestand van de bovengenoemde site krijg ik Videolan wel aan de gang. Iets wat met het lib..bestand van de Videolan site zelf niet lukte... :o Anyway, ik kan nu dus DVD's afspelen maar helaas alleen in zwart-wit. Onder Windows kon ik dat ondervangen door de grafische kaart instelling t veranderen van NSTC(o.i.d) in PAL, maar hoe doe ik dat in Linux? Bedankt voor de reacties tot dusver. Emile
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...