Ga naar inhoud

Nieuwe vraag, alweer over FTP, maar nu: LINUX- maar ??HOE???


anoniem

Aanbevolen berichten

k, heb smoothwall + FTp combi aan de praat gekregen, maar nu moet ik twee machines dag en n8 aan laten staan om bereikbaar te zijn: namelijk de Smoothwall server, en de BPFTP server. Niet egt handig dus... Nu wil'k een Linux RH 7.3 server gaan draaien: ik heb al een how-to voor bestand+printerdeling (C!T oktober 2002) en een Router How-to gevonden, maar voordat ik begin met het compeelt configgen van de machine wil'k weten of iemand van jullie een goeie FTP how-to kent voor linux. Ik wil Linux draaien in een zo kaal mogelijke omgeving (geen GNOME, KDE, what ever interface) omdat ik daar niet genoeg MB's voor heb. any idea's? Thx Arjen ps. Ik ben een N00b op linux gebied, dus verw8 niet al te veel voorkennis van mij ps2. Hopelijk hebbik nu niets fout gedaan zodat ik niet WEER een slotje krijg.... :D
Link naar reactie
[quote:d5023e7517="MrLeeJohn"]Tip... stel je vraag eens bij het linux-onderdeel van het CT-forum...[/quote:d5023e7517] Ja, dat kan ik wel doen, maar als ik nu mijn vraag op het Linux forum post, dan krijg'k een slotje vanwege cross post oid, wat ik persoonlijk vette onzin vind. Dus, Mods, dit bericht kan hier wel weg gegooid worden, en ik porbeer het over een paar dagen wel op het Linux forum. thx Arjen sry voor overlast, i'm very ashame: :oops:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:4ef9c39d6e="Appie_NL"][quote:4ef9c39d6e="MrLeeJohn"]Tip... stel je vraag eens bij het linux-onderdeel van het CT-forum...[/quote:4ef9c39d6e] Dus, Mods, dit bericht kan hier wel weg gegooid worden, en ik porbeer het over een paar dagen wel op het Linux forum. [/quote:4ef9c39d6e] Mods kunnen topics ook gewoon verplaatsen, hoor! Zoals nu, van het servers-forum naar het linuxforum. ;)
Link naar reactie
Ey, Draai zelf op RH7. Heb zelf tijd geleden eens makkelijke how-to geschreven over het maken van een FTP-server. Kijk ook eens op www.linux-nl.cx Staat veel informatie over het configureren van je hardware en software. Over de instalatie is meestal minder info te vinden. Dit heb ik zelf ook 'uitgevonden'. Dit moet denk ik niet een probleem met een beetje basiskennis van computers. GRTZ, René
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...