Ga naar inhoud

Hylafax.... krijg het maar niet goed ;(

anoniem

Aanbevolen berichten

We werken hier met Hylafax en als frontend SuSEfax maar als ik een mailing verzend (250 faxen) gaat het aan alle kanten mis vb. na een pagina wordt [b:5d872387f3] end of page[/b:5d872387f3] verzonden en beantwoord met [b:5d872387f3]OK[/b:5d872387f3] vervolgens gaat er een signaal [b:5d872387f3] no more pages of document[/b:5d872387f3] waar wel een antwoord op komt (denk ik tenminste) en de andere kant verbreekt vervolgens de verbinding. En dat vind Hylafax niet goed en gaat vervolgens nog eens proberen om hem te verzenden. Mijn vraag: kennen jullie een ander programma dan Hylafax dat wel goed werkt en als faxserver kan fungeren ? Alle ideeen zijn welkom mits er ook een frontend (grafisch) bij is zodat ook de gebruikers hier ermee om kunne gaan.
Link naar reactie
OK, telefoonlijn doet het weer :) EFAx faxt in kde (suse 8.1) gewoon out of the box. werkt verder dus perfect. of 250 faxen een optie is weet ik niet, maar je kunt vanuit een adressenboek faxen, dus wie weet. kdeprint kun je vanuit elke applicatie aanroepen, waardoor het faxen dus op elke gewenste plek (desnoods vanuit Gnome, Fluxbox, of de commandoprompt..) kan worden uitgevoerd.. Nadeel voor jullie bedrijf is dat dit kde 3.0x is, en jullie kde 2.x gebruiken :o Maar ik neem aan dat er goede frontends te krijgen zijn voor EFax.. Bekijk het maar eventjes... Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...