Ga naar inhoud

[mandrake 9.0] schrijven naar windows shares

anoniem

Aanbevolen berichten

makkelijker is om nfs te starten op je server en dan nfs-mounts te maken op je werkbak. Verder kun je als je smbmount gebruikt allen schrijven als je het juiste ww. opgeef. en je je filebrowser vertelt welk ww. dat moet zijn als je naar een windows machine wil schrijven : Stel dan een ww in voor de share anders gaat het ook niet
Link naar reactie
[quote:1b95546dd6="wstolk"]makkelijker is om nfs te starten op je server en dan nfs-mounts te maken op je werkbak. Verder kun je als je smbmount gebruikt allen schrijven als je het juiste ww. opgeef. en je je filebrowser vertelt welk ww. dat moet zijn als je naar een windows machine wil schrijven : Stel dan een ww in voor de share anders gaat het ook niet[/quote:1b95546dd6] WW? NFS? bedankt dat je de tijd neemt om me te helpen maar ik ben ongeveer net 3 dagen bezig met linux en altijd onder kde, het duurde een halve dag voor ik een .rpm pakket kon installeren en 2 dagen voordat mijn netwerk printer werkte, als iemand deze termen kan uitleggen ben ik erg dankbaar :D Linde002
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...