anoniem Geplaatst: 3 november 2002 Delen Geplaatst: 3 november 2002 hoi was ik weer ik heb nu verbinding met mijn server en kan er ook vanaf kopieren, maar ernaartoe kan ik niet, hij zegt dat het smb protocol dat niet ondersteund, hoe kan ik toch naar die share toe kopieren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2002 makkelijker is om nfs te starten op je server en dan nfs-mounts te maken op je werkbak. Verder kun je als je smbmount gebruikt allen schrijven als je het juiste ww. opgeef. en je je filebrowser vertelt welk ww. dat moet zijn als je naar een windows machine wil schrijven : Stel dan een ww in voor de share anders gaat het ook niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2002 [quote:1b95546dd6="wstolk"]makkelijker is om nfs te starten op je server en dan nfs-mounts te maken op je werkbak. Verder kun je als je smbmount gebruikt allen schrijven als je het juiste ww. opgeef. en je je filebrowser vertelt welk ww. dat moet zijn als je naar een windows machine wil schrijven : Stel dan een ww in voor de share anders gaat het ook niet[/quote:1b95546dd6] WW? NFS? bedankt dat je de tijd neemt om me te helpen maar ik ben ongeveer net 3 dagen bezig met linux en altijd onder kde, het duurde een halve dag voor ik een .rpm pakket kon installeren en 2 dagen voordat mijn netwerk printer werkte, als iemand deze termen kan uitleggen ben ik erg dankbaar :D Linde002 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2002 :D nfs = Network Files System of dit met Windows kan dacht ik niet maar ik ging er dus even vanuit dat je een Linux server had staan WW = wachtwoord dus als je een Windows server hebt moet je ook daar een gebruiker aanmaken EN een wachtwoord instellen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2002 ik wil gewoon files naar mijn server schrijven want wegkopieren kan ik, hij zegt alleen dat het smb protocol schrijven naar shares niet ondersteund, hoe kan dit dan wel??? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen