anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Naar aanleiding van het NL-linux topic even peilen wie er mee willen doen met de mailinglist. maw. Wie wil het C!T forum vertegenwoordigen bij de SAMENWERKING. na de aanmeldingen, zeg twee weken ?? kan Max dan een poll maken zodat we kunnen kiezen. Lekker democraties :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Als ik er niet namens nlo op kom of iets anders zou ik wel voor het C!T Linux Forum erop willen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Daniel, Ik denk dat je dat met NLO moet bespreken, heb er zelf geen problemen mee hoor.... Groet, Hans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Ik heb een e-mailtje naar de listadmin gestuurd en kijk eerst ff wat de reactie van de lijst daarop is... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Heb namens mezelf al een mailtje gestuurd. Maar dat zal wel niet kunnen.... anders hoop ik dat ik namens C!T mag meedoen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 [quote:b7ea97984f="MrLeeJohn"]Heb namens mezelf al een mailtje gestuurd. Maar dat zal wel niet kunnen.... anders hoop ik dat ik namens C!T mag meedoen...[/quote:b7ea97984f] Bij deze heb je je dus opgegeven, om ons te mogen vertegenwoordigen :D hoop dat er meer mensen zijn die dit dus willen zodat er ook daadwerkelijk een keuze kan plaatsvinden ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Bij het NLO-forum heb ik om eenzelfde oproep gevraagd via het forum-onderdeel "starters". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Ik wil graag namens het CT! forum spreken :) Ik denk dat ik daarvoor wel een positieve inbreng kan brengen en ik denk dat ik ook enigzins daar aanspraak op kan maken ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Een vertegenwoordiging voor het C!T-forum?? Daarbij vraag ik me 2 dingen af: [list=1:e27c0405eb] [*:e27c0405eb]waarom is er een vertegenwoordiger van dit forum nodig? [*:e27c0405eb]Dit forum is geen organisatie met leden, maar een plek waar elk willekeurig individu, na registratie, kan posten. Dus hoe kan het forum partij zijn in de onderhandelingen? [/list:o:e27c0405eb] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 [quote:cbbea57958="maximilaan"]Een vertegenwoordiging voor het C!T-forum?? Daarbij vraag ik me 2 dingen af: [list=1:cbbea57958] [*:cbbea57958]waarom is er een vertegenwoordiger van dit forum nodig? [*:cbbea57958]Dit forum is geen organisatie met leden, maar een plek waar elk willekeurig individu, na registratie, kan posten. Dus hoe kan het forum partij zijn in de onderhandelingen? [/list:o:cbbea57958][/quote:cbbea57958] we zoeken dus iemand die de ''community' die op het (linux)forum alhier komt vertegenwoordigd (en dat heeft dus [b:cbbea57958]helemaal[/b:cbbea57958] niets met computertotaal, hcc of idg - zo heet dat gebeuren toch? - te maken) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2002 Dat begrijp ik, maar hoe kan iemand een forum-community vertegenwoordigen?? Kijk, bij organisaties als Nedlinux, nlo etc heb je een groep vrijwilligers die met een bepaald doel bezig zijn, bijv. het opzetten van een portal, het schrijven van documentatie, het opzetten van een forum, etc.. Bij dit forumonderdeel is daar geen sprake van. Dit forum bestaat uit een willekeurige groep posters, waarvan enkelen trouw elke dag posten, anderen zo nu en dan, sommige alleen als ze zelf een probleem hebben, etc.. Maar iedereen heeft zijn eigen motieven/reden om in dit forum te posten. Er is geen doel, geen beleidslijn, geen hierarchie, niks van dat al aanwezig in zo'n forum. Hoe kun je dan een vertegenwoordiger aanwijzen die de belangen van het forum behartigt? Wat zijn dan die belangen, en hoe bepaal je die? Max Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2002 IMHO gaat het voornamelijk om het doorsluizen van de ideeën die hier ontstaan danwel bediscussieerd worden. Als het er op aan komt dat er echt gepeild of besloten moet gaan worden, zou je middels een pol de meningen kunnen peilen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2002 Ik denk dat de echte vaste bezoekers hier best de linux-onderdelen van het C!T-forum kunnen vertegenwoordigen. Bij Nedlinux vinden ze mij bijvoorbeeld iemand van de C!T-community. En die bestaat inderdaad niet, maar die stempel kreeg ik daar wel. Het kan dus best, denk ik. En met dat argument denk ik wel voor vertegenwoordiging te kunnen zorgen (klinkt een beetje als een reclame-campagne). Ik vind dat de linux-forums van C!T dusdanig groot zijn dat een vertegenwoordiging aldaar terecht is. Een banner van Linux-nederland zou straks hier ook niet misstaan. Hier is uit naam van wroosenburg het idee ook geboren trouwens. Uh... vind ik... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2002 Precies, dat stempel kreeg ik ook. Dus what's in a name? Ik ga echt niet namens CT! ofzo ideeen droppen waarin jullie mee moeten werken. Het zijn puur gedachtenwisselingen over het gat wat er momenteel ligt bij Linux in Nederland en dus ook op dit forum. Wat er dus gezegd wordt zijn de meningen van de gebruikers van dit forum over dit onderwerp. Niks meer, niks minder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2002 mag ik dan dubbel spreken?? :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2002 En nu? Men zit op de list te wachten op "onze" vertegenwoordiging. Ik denk wel dat we daar duidelijk de benaming "Linux-forum C!T"moeten hanteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2002 [quote:385fe9c667="MrLeeJohn"]En nu? Men zit op de list te wachten op "onze" vertegenwoordiging. Ik denk wel dat we daar duidelijk de benaming "Linux-forum C!T"moeten hanteren.[/quote:385fe9c667] prima maar vind je ook niet dat anderen de kans moeten krijgen zichzelf kandidaat te stellen ?? Waarna we een kleine poll kunnen doen. dus tot nu toe: danieldk MrLeeJohn w.roosenburg en niet helemaal duidelijk zijn dus: Mithrandir water KayJay Verder helemaal niemand ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2002 >prima maar vind je ook niet dat anderen de kans moeten krijgen zichzelf kandidaat te stellen ?? Tuurlijk. Alleen de echt geinteresseerden hebben deze thread al lang gezien. >Waarna we een kleine poll kunnen doen Yep.... goed idee.... Misschien dat ook Maximiliaan, iemand van het forum-beheer of van C!T er nog een mening over heeft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2002 Even een beetje duidelijkheid scheppen: ik ben niet beschikbaar. Op dit moment heb ik het dusdanig druk dat ik toch al niet alle (vrijwillig) aangegane verplichtingen kan nakomen. Ik heb voldoende vertrouwen in alle andere genoemde personen, en als ik iets te melden heb, dan doe ik dat wel via dit forum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2002 ik heb het ook wel redelijk druk... maar ik wil best wat doen in het belang van dit.. een goede toekomst voor onze kinderen is me veel waard. ik ben redelijk actief zowel hier als op nedlinux...vandaar het geintje :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen