Ga naar inhoud

wie wil er mee praten op de mailinglist.??

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:b7ea97984f="MrLeeJohn"]Heb namens mezelf al een mailtje gestuurd. Maar dat zal wel niet kunnen.... anders hoop ik dat ik namens C!T mag meedoen...[/quote:b7ea97984f] Bij deze heb je je dus opgegeven, om ons te mogen vertegenwoordigen :D hoop dat er meer mensen zijn die dit dus willen zodat er ook daadwerkelijk een keuze kan plaatsvinden ;)
Link naar reactie
Een vertegenwoordiging voor het C!T-forum?? Daarbij vraag ik me 2 dingen af: [list=1:e27c0405eb] [*:e27c0405eb]waarom is er een vertegenwoordiger van dit forum nodig? [*:e27c0405eb]Dit forum is geen organisatie met leden, maar een plek waar elk willekeurig individu, na registratie, kan posten. Dus hoe kan het forum partij zijn in de onderhandelingen? [/list:o:e27c0405eb]
Link naar reactie
[quote:cbbea57958="maximilaan"]Een vertegenwoordiging voor het C!T-forum?? Daarbij vraag ik me 2 dingen af: [list=1:cbbea57958] [*:cbbea57958]waarom is er een vertegenwoordiger van dit forum nodig? [*:cbbea57958]Dit forum is geen organisatie met leden, maar een plek waar elk willekeurig individu, na registratie, kan posten. Dus hoe kan het forum partij zijn in de onderhandelingen? [/list:o:cbbea57958][/quote:cbbea57958] we zoeken dus iemand die de ''community' die op het (linux)forum alhier komt vertegenwoordigd (en dat heeft dus [b:cbbea57958]helemaal[/b:cbbea57958] niets met computertotaal, hcc of idg - zo heet dat gebeuren toch? - te maken)
Link naar reactie
Dat begrijp ik, maar hoe kan iemand een forum-community vertegenwoordigen?? Kijk, bij organisaties als Nedlinux, nlo etc heb je een groep vrijwilligers die met een bepaald doel bezig zijn, bijv. het opzetten van een portal, het schrijven van documentatie, het opzetten van een forum, etc.. Bij dit forumonderdeel is daar geen sprake van. Dit forum bestaat uit een willekeurige groep posters, waarvan enkelen trouw elke dag posten, anderen zo nu en dan, sommige alleen als ze zelf een probleem hebben, etc.. Maar iedereen heeft zijn eigen motieven/reden om in dit forum te posten. Er is geen doel, geen beleidslijn, geen hierarchie, niks van dat al aanwezig in zo'n forum. Hoe kun je dan een vertegenwoordiger aanwijzen die de belangen van het forum behartigt? Wat zijn dan die belangen, en hoe bepaal je die? Max Max
Link naar reactie
Ik denk dat de echte vaste bezoekers hier best de linux-onderdelen van het C!T-forum kunnen vertegenwoordigen. Bij Nedlinux vinden ze mij bijvoorbeeld iemand van de C!T-community. En die bestaat inderdaad niet, maar die stempel kreeg ik daar wel. Het kan dus best, denk ik. En met dat argument denk ik wel voor vertegenwoordiging te kunnen zorgen (klinkt een beetje als een reclame-campagne). Ik vind dat de linux-forums van C!T dusdanig groot zijn dat een vertegenwoordiging aldaar terecht is. Een banner van Linux-nederland zou straks hier ook niet misstaan. Hier is uit naam van wroosenburg het idee ook geboren trouwens. Uh... vind ik...
Link naar reactie
Precies, dat stempel kreeg ik ook. Dus what's in a name? Ik ga echt niet namens CT! ofzo ideeen droppen waarin jullie mee moeten werken. Het zijn puur gedachtenwisselingen over het gat wat er momenteel ligt bij Linux in Nederland en dus ook op dit forum. Wat er dus gezegd wordt zijn de meningen van de gebruikers van dit forum over dit onderwerp. Niks meer, niks minder.
Link naar reactie
[quote:385fe9c667="MrLeeJohn"]En nu? Men zit op de list te wachten op "onze" vertegenwoordiging. Ik denk wel dat we daar duidelijk de benaming "Linux-forum C!T"moeten hanteren.[/quote:385fe9c667] prima maar vind je ook niet dat anderen de kans moeten krijgen zichzelf kandidaat te stellen ?? Waarna we een kleine poll kunnen doen. dus tot nu toe: danieldk MrLeeJohn w.roosenburg en niet helemaal duidelijk zijn dus: Mithrandir water KayJay Verder helemaal niemand ??
Link naar reactie
>prima maar vind je ook niet dat anderen de kans moeten krijgen zichzelf kandidaat te stellen ?? Tuurlijk. Alleen de echt geinteresseerden hebben deze thread al lang gezien. >Waarna we een kleine poll kunnen doen Yep.... goed idee.... Misschien dat ook Maximiliaan, iemand van het forum-beheer of van C!T er nog een mening over heeft?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...