anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 Ik wil graag gaan prutsen met Instant Messaging. Weet iemand of je met Kopete (of een andere Linux client) ook MSN accounts aan kan maken? of moet je dat onder Windows doen? BTW als ik een passport moet aanmaken dan laat maar :-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 He, ben net bezig met de vertaling voor Kopete 5.1, ik zal de auteur (Martijn Klingens) eens vragen hoe dat zit met msn Mac Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 No geen reactie van Martijn, maar kwam net dit tegen in kopete: <br>Get an MSN account <a href=\" http://login.hotmail.passport.com/cgi-bin/register/en/default.asp\ "> here</a> Dus daar kun je volgens mij een account aanmaken ;) Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 Hmm passport dus. Maar het kan in elk geval wel zonder windows :-) zal wel ff zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 [quote:b2e2b64095="wbsoft"]Hmm passport dus. Maar het kan in elk geval wel zonder windows :-) zal wel ff zien.[/quote:b2e2b64095] Dat passport stelt natuurlijk ook niets voor :D voordeel van kopete is wel dat je één proggie kunt gebruiken voor MSN, ICQ & AOL :D en zelf evt. nog protokollen kunt toevoegen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 zo'n passport jkun je gewoon aanvragen op msn.nl... daar vul je ieder gewenst e-mailadres in, en ju kunt gaan msnnen.... Ik zou trouwens gaim aanraden: daar heb je heel veel messengers bij inbegrepen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2002 Je raadt het nooit, ook kopete kan veel messengers aan: msn, AIM, icq, jabber, irc yahoo, etc. etc. :P Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2002 Maar als ik nou een jabber account maak, kunnen MSN-ners mij dan zien? Of moet ik dan voor verschillende typen accounts, elk een acount aanmaken, 1 voor MSN (PassPort), 1 voor Yahoo, 1 voor Jabber etc. Dan zit je voor de MSN-ners toch aan een passport vast (ik heb iets tegen passport, vraag me niet waarom :-? ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2002 [quote:2497d4cebc="wbsoft"]Maar als ik nou een jabber account maak, kunnen MSN-ners mij dan zien? Of moet ik dan voor verschillende typen accounts, elk een acount aanmaken, 1 voor MSN (PassPort), 1 voor Yahoo, 1 voor Jabber etc. Dan zit je voor de MSN-ners toch aan een passport vast (ik heb iets tegen passport, vraag me niet waarom :-? )[/quote:2497d4cebc] Volgens mij moet je voor alles een apart account aanmaken, want communicatie gebeurt nog altijd via de desbetreffende server, waar je je eerst moet aanmelden.. met een geldig username en password (of passport ;) ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2002 Klopt, in Kopete heb je voor elk type instant messaging een aparte sectie. Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen