anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 Beste Linuxfreaks, Ik probeer al 6x RH 8 te installeren. Wanneer het erop aan komt zegt het: Cannot find glibc.... Ik kan dus niet verder gaan met installeren. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? Ik heb al geprobeerd het volgende: Maar dit wil ook niet lukken want, elke keer wordt er om CD1 gevraagt... [url]https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/show_bug.cgi?id=75377[/url] [url] http://people.redhat.com/~katzj/8.0-cdread.img [/url] Heb al geprobeerd maar wilt me niet lukken.... Iemand een idee? groeten, wwizzkidd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 Welke glibc mis je? Alle benodigde glibc staan op de cd's. Heb je deze zelf gebrand? :roll: Zelf heb ik een commerciële versie van Redhat 8.0. De Pesonal Edition bestaande uit 7 cd's. Deze installeert wel goed. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2002 Ik hed RH zelf gedownload en gebrand. Maar als ik wil installeren kan hij glibc niet vinden waardoor de installatie niet doorgaat... Heeft iemand anders ook RH 8.0 gedownload en wel gewoon goed zonder problemen kunnen installeren? Als dat zo is zal k dan opnieuw de CD1 ISO moet downloaden.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2002 Ik heb de cd's wel gedownload, maar heb mijn server geupgrade via ftp, dus ik heb ze nog niet uitgeprobeerd. Ik denk idd dat je beter even cd 1 opnieuw kunt downloaden, of ook via ftp installeren. Bespaart weer wat cd's. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2002 Ik had het zelfe probleem met cd 2. Daar stond een gnome-develp rpm bestand op dat het niet deed. Heb je de cd's allemaal gechecked met de nieuwe cd-check tijdens de installatie? Als de cd's de check niet door komen, [i:76ed4c5694]moet[/i:76ed4c5694] je gewoon opnieuw die cd downloaden en/of branden, anders is de kans op problemen erg groot. Na downloaden is de installatie bij mij zonder problemen verlopen. Succes. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen