anoniem Geplaatst: 17 oktober 2002 Delen Geplaatst: 17 oktober 2002 Nu ik met het pritne geholpen ben dient zich een ander samba probleempje voor. Ik kan nu mijn shares niet meer op. Hieronder staat iest uit de smb.conf. Wie weet de oplossing? Code: [global] log file = /var/log/samba/log.%m dns proxy = No netbios name = JASPER server string = Samba Server %v printing = cups socket options = TCP_NODELAY SO_SNDBUF=8192 SO_RCVBUF=8192 default = mp3 workgroup = IBB21-3 os level = 100 null passwords = yes username map = /etc/samba/user.map security = share max log size = 50 max disk size = 1024 [mp3] volume = mp3-jas wide links = no path = /mnt/win_h/mp3 force user = Huisgenoten comment = Gezellig wat mp3-tjes guest only = yes public = yes [cabaret] comment = Om te lachen. path = /mnt/win_h/Cabaret Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2002 je shares zijn wel zichtbaar, maar je kan ze niet benaderen? gokje: staan de rechten van de gesharede mappen goed? oftewel, mag jij met houw user de inhoud van die mappen zien? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen