Ga naar inhoud

[b]Goeie[/b] GUI voor MySQL ??

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, wie weet er een [b:0572be6d18]goeie[/b:0572be6d18] MySQL gui? xmysqladmin en SqlGui zijn mij totaal niet naar de zin, te onhandig en onstabiel. PHPMySQLAdmin heb ik niet zo'n zin in, dan moet ik ook apache de hele tijd draaien. Momenteel is mysql (de commandoregel client) de beste, maar die is zo lastig als je es wat meer tekst wilt invoeren.
Link naar reactie
Jep, gros draait natuurlijk met windhoos. Overigens had ik wel iets kunnen vermoeden met je sig. Ik doe zelf alles met phpmysqladmin/apache. En dat draait bij jou in ieder geval ook. Er zitten bij de windows distributie van mysql zelf een aantal frontends. Wellicht bij de Linux versie ook. Op de MySQL site staat ook een pagina met downloads van gerelateerde software. Misschien staat daar iets tussen.
Link naar reactie
[quote:52445a0863="gerben"]Jep, gros draait natuurlijk met windhoos. Overigens had ik wel iets kunnen vermoeden met je sig.[/quote:52445a0863]..en op een Linux forum..:)[quote:52445a0863]Ik doe zelf alles met phpmysqladmin/apache. En dat draait bij jou in ieder geval ook. Er zitten bij de windows distributie van mysql zelf een aantal frontends. Wellicht bij de Linux versie ook. Op de MySQL site staat ook een pagina met downloads van gerelateerde software. Misschien staat daar iets tussen.[/quote:52445a0863]Thnx, ik denk dat MyCC wel aardig is, maar de compile mislukte, ik wacht maar ff op de gentoo build scripts. Ik heb jaren LFS gedaan, maar nu ben ik te lui voor het debuggen van mislukkende compiles :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...