Ga naar inhoud

C++ en Multi Threaded onder linux

anoniem

Aanbevolen berichten

aan je topic te zien gaat het je om threads in C++ Hiervoor kun je oa Posixthreads gebruiken, hieronder een klein stukje voorbeeldcode: [code:1:e1bd631092] #include <pthread.h> void * threadfunctie(void * onzinl ) { while ( 1 ) { cout << "thread!" << endl; } } main() { pthread_t treadid; //declareerd een threadid pthread_create( &threadid, NULL, threadfunctie, NULL ); // start de threadfunctie als thread pthread_join( threadid ); // hier wordt gewacht tot de thread klaar is. Nooit dus!! } [/code:1:e1bd631092] interesant programma :P heb het zo uit mijn hoofd in zitten kloppen dus kunnen misschein wat foutjes in zitten.. suc6 plors
Link naar reactie
heb nog niet gekeken naar de source. Heb het nog al druk met de studie. Ga morgen avond zeker kijken. Bedankt! Het gaat om een server / client relatie. De server wil ik nu in C++ maken. [url]http://www.hotten.dds.nl/ric/[/url] is het programma. Inmiddels zit ik in de beta versie van de java server met extra functionaliteit. Gr. Harry
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...