anoniem Geplaatst: 16 oktober 2002 Delen Geplaatst: 16 oktober 2002 Hallo, Ik heb een programma in java geschreven en wil dit nu herschrijven in C++. Heeft iemand een stuk voorbeeld code waar dit in gebeurt? Mvg Harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2002 Geef eens wat meer specs. Je kunt niet alle Java-Code zonder meer omschrijven met een klein stukje voorbeeldcode. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2002 aan je topic te zien gaat het je om threads in C++ Hiervoor kun je oa Posixthreads gebruiken, hieronder een klein stukje voorbeeldcode: [code:1:e1bd631092] #include <pthread.h> void * threadfunctie(void * onzinl ) { while ( 1 ) { cout << "thread!" << endl; } } main() { pthread_t treadid; //declareerd een threadid pthread_create( &threadid, NULL, threadfunctie, NULL ); // start de threadfunctie als thread pthread_join( threadid ); // hier wordt gewacht tot de thread klaar is. Nooit dus!! } [/code:1:e1bd631092] interesant programma :P heb het zo uit mijn hoofd in zitten kloppen dus kunnen misschein wat foutjes in zitten.. suc6 plors Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2002 Ziet er duidelijk uit. Hartstikke bedankt, ik ga morgen met de compiler stoeien. Bedankt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2002 was ik nog vergeten, je moet de flag -lpthread meegeven aan de compiler, anders krijg je compile errors Heeft je progamma trouwens een GUI ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2002 heb nog niet gekeken naar de source. Heb het nog al druk met de studie. Ga morgen avond zeker kijken. Bedankt! Het gaat om een server / client relatie. De server wil ik nu in C++ maken. [url]http://www.hotten.dds.nl/ric/[/url] is het programma. Inmiddels zit ik in de beta versie van de java server met extra functionaliteit. Gr. Harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2002 Nog steeds niet gekeken! :$ Maar gelukkig zitten mijn tentamens er op en heb ik dus wel tijd om er mee te gaan stoeien. Sowieso moet ik C++ ga leren dit blok dus komt helemaal goed. De Java versie van RIC is zogoed als af met veel extra gebruikers gemak. Zet nog een post als hij online is. Groet, Harry Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen