Ga naar inhoud

Workaround gevraagd voor ontbrekende synchronisatie-optie in Kies 3 (Outlook en Samsung Galaxy S4, GT-I9505).


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan niet meer synchroniseren tussen Outlook 2010 op mijn desktop onder Windows 8 en mijn smartphone, een Samsung Galaxy S4 (GT-I9505). Daarvoor gebruikte ik tot nu toe Kies van Samsung. Dit programma kwam met de opdracht om te upgraden naar versie 2.6. Toen de upgrade was uitgevoerd, kwam de nieuwe versie met de melding dat mijn smartphone (Android 4.3) versie 2.6 van Kies niet ondersteunt en dat ik Kies 3 moest downloaden en installeren. Daarin blijkt echter geen synchronisatie-optie te zitten. Volgens de Samsung helpdesk betreft het een betaversie (niet voor gewaarschuwd) en gaat het nog enkele weken duren voor de synchronisatie optie in Kies 3 zit. Ik kan niet downgraden naar een lagere versie van Kies, dus zit in nu zonder synchronisatiemogelijkheid. Het is echt onbegrijpelijk hoe Samsung hier haar klanten in de kou laat staan. Weet iemand een workaround?
Link naar reactie
Gemeld bij Samsung en hieronder hun antwoord. Geadviseerd antwoord Geachte heer, Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Galaxy SIV GT-I9505. U geeft aan dat u met Kies 3 uw telefoon niet kunt synchroniseren. De SIV heeft inderdaad een software update gekregen naar Android 4.3 en deze werkt enkel met Kies 3. Samsung werkt op het moment aan het verbeteren van synchroniseren met Kies 3 deze is inderdaad nog niet beschikbaar. Wij hebben nog geen informatie over wanneer deze beschikbaar zal zijn. Ik verzoek u nog even af te wachten.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gisteren het volgende bericht gehad van Samsung Benelux: "Wij begrijpen uw teleurstelling. Graag hadden wij u graag een streefdatum willen vermelden, maar momenteel is dit nog niet bekend. Ik kan u niet anders aangeven dan dat er hard gewerkt wordt aan de ontwikkelingen van Kies. Zodra er een update komt voor het programma Kies, krijgt u automatisch een melding te zien. Waarschijnlijk zal dit binnen enkele weken zijn. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. "
Link naar reactie
Ik heb nu ook een nieuwe release van KIES 3 kunnen downloaden (versie 3.2.13114_22). Helaas is hiermee voor mij synchronisatie ook nog niet mogelijk. Er is nu wel een venster voor synchronisatie, maar zodra ik klik op de optie "Contacten synchroniseren met Outlook" krijg ik de melding dat ik Outlook moet instellen als de e-mail client. Als ik dat in Outlook (onder Opties) wil gaan instellen, dan blijkt dat dit al zo is ingesteld. Zo kom ik dus geen steek verder.
Link naar reactie
Volledige versie Kies 3 voor Android 4.3 nog niet beschikbaar !!!! on: October 15, 2013, 11:57 Volledige versie Kies 3 voor Android 4.3 nog niet beschikbaar !!!! Helaas is het programma ( Kies 3 ) met het synchronisatie van naar Outlook functionaliteit nog niet beschikbaar. Er is alleen een uitgeklede beta versie 3.0 in omloop, om een back up te maken. En pas op bij een restore er zijn verschillende onderdelen ook dan niet beschikbaar. Wat hebben we hieraan !!!!! Triest voor woorden dat het zolang moet duren. :( :( :( inmiddels is de Note 3 al een paar weken uit. En we worden gewoon in de kou gezet. Bij meerdere keren navragen bij de help desk Samsung konden zij mij ook niks vertellen. Hoe kan ik nu 500 contact personen overzetten ? Hoe kan ik nu alle agenda punten a 3000 stuks en dagelijkse agenda punten bijhouden ? Wanneer komt er nu de volledige versie KIES 3 voor Samsung Note 3 en of voor de Android 4.3. Kan me iemand dat vertellen ? Heeft Samsung toch een dikke min punt verdient. :( :( :( October 23, 2013, 16:22 Hehe eindelijk een 1e Update Kies 3.1.13103_22 Maar helaas, er zit nog steeds geen synchronisatie voor contactpersonen en agenda voor Outlook erbij. tot grote frustraties :-( :-( :-( November 13, 2013, 13:08 Zojuist gebeld met Samsung Tech Support. Ze geven aan dat op 15 November KIES 3 een 2e update komt waarin ja wat ze zeggen bij Samsung help desk eindelijk de synchronisatie functionaliteit met Outlook er weer in zit. Eindelijk een volledige versie KIES 3 ? Wij wachten gespannen af :-( :-( :-( November 18, 2013, 14:27 Voor de zoveelste keer gebeld naar Help desk Samsung. Ik ben nu 3x om de tuin geleid over een nieuwe release datum KIES 3. Ook zelfs na het testen bij de help desk bleek dat ze inderdaad niet meer weten wanneer nu de nieuwe versie KIES 3 komt. Triest voor woorden Samsung !!!!! :-( :-( :-( :x :x :x December 4, 2013, 12:11 He eindelijk is het zover ? Update 3.2.13114_22 Aankondiging nieuwe software bij automatische update KIES 3 Voor als nog wordt het programma niet bijgewerkt. En aan de update versie verwacht ik er niet veel van. Wat een bug produkt SAMSUNG !!!!!!!!!! :( :( :( Hehe Eindelijk door deinstallatie en opnieuw instaleren kon ik de nwe versie installeren naar Update 3.2.13114_22 Zie Bericht forum side Samsung: http://www.galaxyclub.nl/forum/samsung-galaxy-note-serie-group6/samsung-galaxy-note-3-forum23/volledige-versie-kies-3-voor-android-4-3-nog-niet-beschikbaar-thread1955/
Link naar reactie
Door WolfmanNote : Hehe Eindelijk door een de-installatie KIES 3 en opnieuw installeren kon ik de nieuwe versie Kies 3 installeren naar Update 3.2.13114_22 Maar wat ik al dacht is weer keihard de waarheid en dat was al te zien aan het update nr. Er is een Synchronisatie tab blad erbij gekomen om Outlook , Agenda en Taken te synchroniseren maar het werkt weer niet. Fijn bedankt Samsung prettige feestdagen wat een het amateuristische geklungel zeg. :-( :-( :-(
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Na herinstallatie van Office 2010 (met uitstekende hulp van Microsoft) én daarna van Kies3 toont Kies3 niet langer de melding dat Outlook niet de preferred e-mail client is . (Volgens Microsoft kan dit te maken hebben gehad met de versie van Outlook waarbij de email client in een virtuele setting draait. Sommige programma's - zoals kennelijk Kies3 - kunnen daar niet mee overweg.) Ik ben dus een stapje verder. Toch lukt het synchroniseren nog steeds niet. Synchronisatie van contacten loopt vast na 90% en van Agenda komt niet eens op gang. Pfff...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...