Ga naar inhoud

[SuSE 8.0] OpenOffice 1.0


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:8f14309d2c="Marcel de Reus"]Nog ff een klein ander vraagje: in KonCD wil ik een cd rippen met de optie RipCD. Ik moet de tracks echter eerst selecterem met strg + mouse , maar wat houdt dit in??[/quote:8f14309d2c] Nou snap ik je berichtje marcel :D al eens gedacht aan CTRL+muis ??? anders selecteer je er slechts 1 en met crtl kun je er meerdere selecteren :D
Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

prob is dat koncd niet werkt :( ook meet heel veel hulp van Walter (we zijn behoorlijk lang er mee bzeig geweest) werkt het nog niet Walter nog bedankt voor de hulp he ;) Als ik de tracks selecteer (dat ctrl had ik zelf zelf ook verzonnen maar dacht dat het iets anders moest zijn omdat het niet werkte :D ) en voor een dir in: mijn home directory dan druk ik op start en spreekt hij heel vene mij cd aan en dan nix :( Ook rippen onder konqueror wil nite werken. Hij geeft telken de fout dat de audiocd bewerking plotseling werd afgebroken. Ik denk dat dit komt door een missende lib: libtinfo.so.5 deze zit volgens rpmfind in ncurses-devel, maar de link naar die rpm werkt niet en de ncurses devel van de SuSE CD levert die lib niet :(
Link naar reactie
Marcel, voor dat probleem met KOnCD lijkt me het beste dat je eerst deze topic leest. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=66779 :wink: Rippen van een muziek cd: Nadat je een muziek cd in je cd-rom drive hebt geplaats: start Grip > selecteer een track nummer, klik op rip, vink Rip partial track, klik op Rip+Encode. :wink:
Link naar reactie
[quote:7cc425a2e0="jolo"]Marcel, voor dat probleem met KOnCD lijkt me het beste dat je eerst deze topic leest. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=66779 :wink: Rippen van een muziek cd: Nadat je een muziek cd in je cd-rom drive hebt geplaats: start Grip > selecteer een track nummer, klik op rip, vink Rip partial track, klik op Rip+Encode. :wink:[/quote:7cc425a2e0] dan maakt hij bij mij een wave en een ogg vorbis maar geen mp3 :(
Link naar reactie
Hm, maar een ogg is toch ook mp3. :roll: Ik heb KonCD ook niet voor de volle honderd procent kunnen testen. Er kan wel een cd-r mee worden gebrand. maar KonCD crashed nog wel eens. (te vaak) :( Tja, het klikt misschien raar, maar voor het branden van een cd-r geef ik de voorkeur aan het Windows programma Nero. Een vergelijkbaar Linux brandprogramma ben ik nog niet tegengekomen. :P
Link naar reactie
[quote:b346342592="wstolk"]Marcel nog ff gescheckt en ik heb lame libmp3lame erop staan[/quote:b346342592] mm ik heb dus niet libmp3lame. Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik liever .mp3 dan .ogg zodat ik het ook met mijn Windhoos vrienden kan uitwisselen zonder dat ze moeilijk hoeven te doen. Bovendein down ik veel muziek en dat is altijd .mp3. Koncd crasht idd veel te veel. nero ruled idd qua branden, maar wat heb ik daaraan onder Linux? Ik ga toch echt niet alleen om een cd te branden rebooten en ik wil 31december Windhoos totaal verbannen uit huize de Reus :P BTW het shell comand: cdrecord werkt ook prima, maar het ging nu ff puur om rippen :D
Link naar reactie
[quote:a49a9ed96f="Marcel de Reus"] mm ik heb dus niet libmp3lame. Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik liever .mp3 dan .ogg zodat ik het ook met mijn Windhoos vrienden kan uitwisselen zonder dat ze moeilijk hoeven te doen.[/quote:a49a9ed96f] Marcel, heb je Grip 3.01 al geprobeerd? http://freshmeat.net/projects/grip/?topic_id=117%2C118 [quote:a49a9ed96f] Koncd crasht idd veel te veel. nero ruled idd qua branden, maar wat heb ik daaraan onder Linux?[/quote:a49a9ed96f]Helaas niets, Nero werkt alleen onder echte Windows.[quote:a49a9ed96f] Ik ga toch echt niet alleen om een cd te branden rebooten en ik wil 31december Windhoos totaal verbannen uit huize de Reus :P [/quote:a49a9ed96f] 31 dec? zo snel al? Het is nog de vraag of er dan al een behoorlijk Linux brand programma beschikbaar komt. 8)
Link naar reactie
[quote:df7293f90f="jolo"][quote:df7293f90f="maximilaan"][quote:df7293f90f="jolo"]Hm, maar een ogg is toch ook mp3. :roll: [/quote:df7293f90f] nou, nee da's niet waar...[/quote:df7293f90f] Hm ok, dat neemt niet weg dat ogg toch wel wordt vergeleken met mp3. http://users.pandora.be/sectie/oggvorbis/inleiding.htm :wink:[/quote:df7293f90f] Klopt, ze hebben dezelfde doelgroep. Maar zeggen dat Ogg ook mp3 is, is hetzelfde als zeggen dat Renault ook Opel is. En da's niet waar, beide zijn auto-merken, en op dat vlak kun je een vergelijking tussen beide maken. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...