Ga naar inhoud

Windows lol


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:79aca87fed="wbsoft"]Het kan nog erger, toen Linux geboren werd was ik 20 en programmeerde ik Z80 assembly.[/quote:79aca87fed] Ik had in die tijd alleen nog maar van computers gehoord en dacht dat het de heledag naar een schermpje turen was :( Stond toen te buffelen met grote bomen (azobé) zodat al die mensen palen in hun tuin konden zetten, schepen konden aanmeren, en GreenPeace wat te strijden had ;) Maar om precies te zijn ik werd in dat jaar 28 :D Ik begon pas aan linux nadat ik een half jaar had zitten klooien met Windows en begreep dat je op die manier nooit ene zak van computers zou leren en had gelezen dat SuSE 6 al een hoop haardware ondersteunde dus dat is nu zo'n drie jaar terug denk ik ?? Hoewel, de handleiding is van 1998 dus... en nou niet gaan roepen dat ik oud ben want dat weet ik allang :cry:
Link naar reactie
[quote:f55561f5ef="Overclocker@15"]Ik heb net de iso's van RedHat 7.3 gedownd, dit is mijn eerste ervaring met Linux, dus wens me geluk :D ben nu 15[/quote:f55561f5ef] Weet wel dat het nu nooit meer goed met je komt ;) Je zult een buitenbeentje worden Binnenkort niet meer weten wat sys /s is Niet begrepen worden door je omgeving als je niet kunt meepraten over blauwe schermen en virussen die toch iedereen gehad moet hebben Als ineens iedereeen jouw berichten gewoon kan lezen en jouw documenten gewoon netjes kan openen zonder allerlei waarschuwingen over ingebouwde scripts ed. Kortom Je Kunt Nog Terug zoniet Welkom in de wonderen wereld van de OpenSource :D
Link naar reactie
[quote:0080c2fbbe="wstolk"][quote:0080c2fbbe="music_freak"]ik ga met 50 % over op linux :roll:[/quote:0080c2fbbe] JaJa, Geloof me dat wordt snel meer tenzij je de laatste games wil spelen ed. Anders .......... Lees hierboven wat er met je gebeurt wanneer je kennis gemaakt hebt met Linux :D[/quote:0080c2fbbe] Ach met agmes valt het ook wel mee. Het is jammer dat WineX geld kost :( Ik draai nu UT onder Linux naar volle tevredenheid en wil Warcraft 3 gaan laten draaien en me dus maar abboneren op WineX. Ook NeverWinter Nights komt binnenkort voor Linux uit en zal zeker op mijn systeem terecht komen. Ik gebruik sinds ik Linux heb Windhoos alleen nog om Age of Empires Online te spelen.
Link naar reactie
[quote:3e5bad16eb="w.roosenburg"]WineX kost geen geld, WineX is gratis. alleen als je voorgecompileerde binairies wilt mot je dokken. De laatste versie kun je gratis uit de CVS halen, die heb ik ook :)[/quote:3e5bad16eb] I know, maar ik heb geen ervaring in zelf compilen ed. Als julie me daarmee willen helpen als ik dadelijk Warcraft 3 heb gekocht (44.95 ;) ) graag :D Op www.peguinpower.nl staat namelijk dat er nogal wat probs zijn met de uncompiled source.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...