Ga naar inhoud

Windows lol


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, dit heeft ff helemaal nergens mee te maken, maar ut is gewoon ff leuk :) Ik wilde (nood gedwongen :oops: ) window$ 2000 op mijn laptop installeren, om daar met ms-visual-c++ te kijken of mijn Linux QT programma's ook werkte onder de windows qt (wat een heidense gedachte ;) ). Dus ff gekeken naar m'n partitie tabel: /dev/hda1 linux 15gb /dev/hda2 swap 256mb /dev/hda3 linux 3,5gb /dev/hda3 is mijn linux backup schijf (met een oude suse erop) /dev/hda1 is voor mijn LFS, en ik ben er HELS lang mee bezig geweest. Dus ik de windows2k cd erin, opgestart, na tien jaar laden van nutteloze rotzooi kreeg ik de super-onlogisch-ingedeelde-win2k-fdisk voor mijn neus :D. Ik de derde partitie (met het label 'Beschadigd' :roll:) eraf gedonderd, en het geval verwittigd daar win2k op te installeren, en um te formateren in HPFS/NTFS (wel in omgekeerde volgorde ;) ) Na enige tijd niet toedoene zaken met de cd-rom uit te halen, kwam er in koeien letters (niet overdrijven, dos-scherm-mode 12 letters zijn op het beeld piepklein) op het beeld: "Formateeren: hardeschijf 1 (15459mb)" Eerste zakte mijn bek open :evil: :-? !!!!!????!!!! Hij was gelukkig nog treuzelend mijn cd-romspeler aan het verkrachten, dus had ik nog net de tijd een de stekker uit mijn pc te rukken...... :oops: :roll: :x :x :x Dus ik de pc weer aangezet: "Besturings systeem niet aangetroffen" :x :evil: Snel de SuSE recue cd erin: Have a lot of fun ;) $ mkdir /hda1 $ mount /dev/hda1 /hda1 $ chroot /hda1 bash-2.05a$ ls Makefile boot etc lib mnt proc root tmp var bin dev home lost+found opt pub sbin usr www bash-2.05a$ lilo Adding PhLinux * Adding Linux bash-2.05a$ reboot En hij deed het weer, :P 8) :lol: :D :lol: (Anders had ik hier nu niet gezeten ;) ) Moraal: WINDOWS KOMT ER * N I E T * MEER OP!!!!! :evil: (EN: wees altijd tevreden met Linux :) ) --- Barry
Link naar reactie
[quote:356f027c3f="danieldk"][quote:356f027c3f="Belg"]Linux is ook speciaal voor 14-jarigen...[/quote:356f027c3f] Ware het niet dat wstolk al vader is (toch?) en ik student, lopen we wel voor op onze 14e levensjaar;). Die Linux gebruikers moeten wel geniaal zijn.[/quote:356f027c3f] tja 14 jaar ...... toen waen er nog geeneens mensen die aan Linux of al helemaal niet aan Windows dachten :D Nee ff vor de duidelijkheid : ouwe rot slaat niet allen op mijn verblijf hier op het forum ;)
Link naar reactie
Ik begin me toch af te vragen hoe oud al die mensen zijn, die hier komen. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik qua leefttijd ergens in de hogere regionen zit. :-? Maar, omdat het zo erg is je eigen leefttijd hier te vermelden (vooral als je oud ben), introduceer ik even een nieuwe leeftijd: Hoe oud werd/was je in 1991 (in dat jaar werd Linux geboren)? (16) Ik heb geen eens de kans gehad om als 14 jarige met Linux te spelen :-? .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...