Ga naar inhoud

NedLinux.nl Linux/BSD Bijeenkomst op 5 oktober in Tiel


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ce22532a80="Groot-Moefti"][quote:ce22532a80="danieldk"]Heel erg tof mensen dat jullie komen! Nog meer? Misschien nog wat oude garde?[/quote:ce22532a80] Yeah, de oude garde hoor ik daar ook bij? Tis echt lang geleden dat ik hier geweest ben en uberhaupt iets gepost heb. Magoed ik kom natuurlijk ook, als een van de figuren achter NedLinux.nl (wie kent me nog van hier eik??)[/quote:ce22532a80] Wie ben je dan? als een van de figuren achter nedlinux.nl?
Link naar reactie
[quote:cfc67f2045="danieldk"]Yep. Ik neem waarschijnlijk ook geen PC mee. Heb het dan toch te druk met het aansmeren van Slackware/NedSlack Install CD-ROM's ;), en veel mensen te ontmoeten die ik wel online ken maar niet meer dan dat.[/quote:cfc67f2045] Ik neem denk ik mijn HP/712 PARISC computer mee, zal ik eens de kracht van RISC icm Debian (nu maar hopen dat er niets mis gaat) laten zien. Het is maar een kleine (oudere) computer maar mijn webserver is iets te groot om mee te nemen.
Link naar reactie
[quote:99005a68c6="strik"] Ik neem denk ik mijn HP/712 PARISC computer mee, zal ik eens de kracht van RISC icm Debian (nu maar hopen dat er niets mis gaat) laten zien. Het is maar een kleine (oudere) computer maar mijn webserver is iets te groot om mee te nemen.[/quote:99005a68c6] Erg stoer :D. Als je em meehebt wil ik dat zeker een keer in actie zien ;).
Link naar reactie
[quote:22915a5d87="danieldk"][quote:22915a5d87="strik"] Ik neem denk ik mijn HP/712 PARISC computer mee, zal ik eens de kracht van RISC icm Debian (nu maar hopen dat er niets mis gaat) laten zien. Het is maar een kleine (oudere) computer maar mijn webserver is iets te groot om mee te nemen.[/quote:22915a5d87] Erg stoer :D. Als je em meehebt wil ik dat zeker een keer in actie zien ;).[/quote:22915a5d87] Perfect, ik neem de short-trip koffer van mijn pa mee, kan ik daar wel in stoppen en heeft wieltjes dus dat is wat makkelijker. Ik heb nu nog een HP B180L als server draaien maar mijn pa heeft de volgende geregeld en misschien kan ik die gebruiken dus tegen die tijd kan ik misschien toch mijn B180L meenemen als testmachine. Maar de onderstaande computer komt er misschien [img:22915a5d87]http://aviation.xs4all.nl/parisc/c3600.jpg[/img:22915a5d87] Stoer he :P :D
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...