Ga naar inhoud

NedLinux.nl Linux/BSD Bijeenkomst op 5 oktober in Tiel


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste Forummers, Bij deze wil ik jullie graag uitnodigen op een gezellige informatieve bijeenkomst die wij NedLinux'ers houden in Tiel op 5 oktober a.s. Wij hopen zo veel mogelijk Linux/BSD enthousiastelingen bij elkaar te krijgen om zo gezamelijk een hele dag van 9.00 tot 17.00 uur lekker te gaan Linux'en/BSD'en. Als entreeprijs rekenen wij een minimaal bedrag van 5 Euro wat wij nodig hebben voor het afhuren van de Drumpste Hof (de zaal) wanneer je gebruikt maakt van de voorinschrijving. 8 Euro als je op de bonnevooi wilt komen. We zullen op de dag meerdere demo's geven over onder meer iptables (firewalling), Samba, Apache+PHP+MySQL e.d en de verschillende distros bekijken. PC's zijn ook van harte welkom. Verder maakt je kennisniveau helemaal niet uit. Iedereen is welkom van beginner tot gevorderde. Dit bericht is overigens niet bedoelt als spam, maar met de bedoeling om zo veel mensen kennis te laten maken met onze non-profit Linux/BSD Gemeenschap en om zo veel mogelijk mensen over Linux/BSD te informeren. Meer informatie en de planning e.d. zijn te vinden op: http://forum.nedlinux.nl/viewforum.php?f=1 En de officieele aankondiging staat ook op onze site: http://www.nedlinux.nl Inschrijven kan via marc@nedlinux.nl en ideeen/suggesties zijn altijd van harte welkom! Wij hopen bij deze ook nog een groot aantal Computer Totaal Forummers te kunnen verwelkomen op onze Linux/BSD bijeenkomst! Met vriendelijke groet, Marc Mes NedLinux.nl
Link naar reactie
Marc, natuurlijk zal ik er ook zijn ;). Moet alleen nog wat kwa vervoer regelen, als ik met de trein ga ben ik er namelijk pas om 11:00 zijn. Als ik echt niks kan bedenken vraag ik m'n oom en tante wel of ik bij hun kan logeren, ze wonen en Culemborg, dus dat is net om de hoek ;). Ik hoop dat er nog meer C!T'ers kunnen komen, dit is bij uitstek een "evenement" om de mensen achter de nicks eens te kunnen zien. Bovendien ligt Tiel erg centraal....
Link naar reactie
Mmm ik heb het net ff aan mijn pappie gevraagd maar hij wil mijn computer niet naar Tiel brengen :cry: Ik ben waarschijnlijk ook van de partij aangezien het treinstadion nog geen 5 min lopen is :) alleen dan zonder computer :( Ik heb maar weinig Linux ervaring al heb ik nu al wel de helft van de SuSE reference manual gelezen ;) Het lijkt mij erg gezellig en ik kan er vast veel van leren dus tot 5 oktober :P
Link naar reactie
[quote:007476f93e="Bint"]Prima dat er van dit forum ook mensen komen, wel gaaf om te horen en ik wist niet dar er ook mensen van nedlinux.nl hier kwamen... S kijken of ik voortaan ook mijn kennis hier kan overbrengen (shit zeg, daar gaat mijn tijd)[/quote:007476f93e] Tjsaa ik kwam eigenlijk via mijn oma op dit forum en zit hier nu al een paar maanden erg actief te posten op de hardware fora. Toen rolde ik en Linux en dan ligt het voor de hand ook hier op C!T om hulp te vragen. Ik heb me wel geregistreerd op Nedlinux (lees daar ok het nieuws ed) , maar al mijn vragen werden hier bentwoord (dat zijn er nogal wat) dus geen rede om ergens anders ook nog es te kijken.
Link naar reactie
[quote:ad22c728ce="danieldk"]Owhja, vergeten de mensen die het zeker weten niet een emailtje naar marcmes@nedlinux.nl te sturen? Dan kan hij rekening houden met drinken e.d.[/quote:ad22c728ce] Zal ik ook van de week ff doen. Ik kan BTW bedenk ik net wel mijn laptop meenemen anls ik daar dadelijk 64MB geheugen bij heb gezet. Het is een P2 dus zo slecht is ie nog geen eens :)
Link naar reactie
[quote:4400e06072="danieldk"]Heel erg tof mensen dat jullie komen! Nog meer? Misschien nog wat oude garde?[/quote:4400e06072] Yeah, de oude garde hoor ik daar ook bij? Tis echt lang geleden dat ik hier geweest ben en uberhaupt iets gepost heb. Magoed ik kom natuurlijk ook, als een van de figuren achter NedLinux.nl (wie kent me nog van hier eik??)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...